اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس کل استان قزوین:

قزوین، موزه‌ای ارزشمند از بناهای تاریخی است

خبرگزاری فارس: بازرس کل استان قزوین گفت: فراوانی و گستردگی بناهای تاریخی، قزوین را تبدیل به یک موزه ارزشمند کرده است.

قزوین، موزه‌ای ارزشمند از بناهای تاریخی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بازرسی استان قزوین، محمدحسین یزدان‌پناه با بیان اینکه تجدیدنظر در زمینه قوانین گردشگری، حمل و نقل، هتل و سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری اجتناب‌ناپذیر است، خاطرنشان کرد: با ظرفیت‌های غنی و ارزشمند تاریخی، فرهنگی، طبیعی و آداب و رسومی که در استان قزوین وجود دارد به یقین می‌توان آن را به یکی از مقاصد گردشگری تبدیل کرد.

وی با برشمردن ابنیه‌های تاریخی قزوین مانند مسجد جامع عتیق، مدرسه و مسجد شیخ‌الاسلام، مساجد صالحیه و سردار، عمارت عالی‌قاپو، چهلستون، عمارت شهرداری، حمام قجر، مدرسه مولاوردیخان و دروازه شهر، بیان کرد: فراوانی و گستردگی بناهای تاریخی، قزوین را تبدیل به یک موزه ارزشمند کرده است که این مهم در رونق گردشگری این استان بسیار مؤثر است.

یزدان‌پناه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، افزود: در زمانی که دشمنان ایران و اسلام با هدف نابودی و تضعیف به ویژه در عرصه اقتصادی در تلاش هستند که به این نظام مقدس ضربه وارد کنند، باید با هوشیاری و هم‌دلی در سنگرهای تولید و کار دست به دست یکدیگر بدهیم تا با همت والا از این امتحان سرافراز بیرون بیاییم.

وی گفت: امیدواریم با رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای اعتلای شعار سال 91 و با همت و تلاش بیشتر زمینه‌های رضایت مردم را فراهم کنیم.

بازرس کل استان قزوین در خصوص وظایف، سیاست‌ها و مأموریت‌های سازمان بازرسی کل کشور نیز گفت: طبق اصل 174 قانون اساسی یکی از وظایف اصلی این سازمان نظارت بر حُسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اجرایی است و این امر با رویکرد پیشگیری و شعار اصلاح‌گرایانه در حال انجام است.

وی توضیح داد: جایگاه دستگاه نظارتی در بین مسئولان و مردم باید به گونه‌ای ترسیم شود تا با تعامل و همکاری سازنده، زمینه اعتمادسازی فراهم شود و اثربخشی و پویایی در دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به صورت منسجم مشاهده شود.

یزدان‌پناه در پایان با اشاره به استقرار هیئت‌های بازرسی در سطح دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد: این اقدامات با هدف نظارت بر حُسن جریان امور، جلب رضایت عامه مردم و تضمین سلامت دستگاه‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول