اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان تعاون روستایی گلستان:

در فعالیت‎ اقتصادی با کسی تعارف نداریم

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان تعاون روستایی گلستان گفت: متولیان مراکز خریدی که در سال‎های گذشته مشکلاتی را ایجاد می‌کردند و این مسائل با تذکر و توجیه قابل حل نبوده حذف می‌شوند چرا که در انجام فعالیت‎های اقتصادی با کسی تعارف نداریم.

در فعالیت‎ اقتصادی با کسی تعارف نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدتقی رجایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: متولیان خرید محصولات کشاورزی باید از افرادی باشند که احساس مسئولیت کنند.

وی با تصریح اینکه حساسیت به مسائل فنی در خرید باید مورد توجه قرار بگیرد اذعان کرد: متصدیان مراکز نباید خدای ناکرده محصولی خریداری کنند که سایر محصولات را نیز از لحاظ آفت و بیماری دچار آسیب کند.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان گلستان، خرید، نگهداری و عرضه محصول را سه عامل مهم و اثرگذار در بخش بازرگانی عنوان کرد و متذکر شد: اتحادیه‎ها با توجه به نقش محوری و هدایتی که بر عهده دارند باید این مسائل را لحاظ کرده و مورد توجه قرار دهند.

رجایی در خصوص ساماندهی شرکت‎ها بیان داشت: از شرکت‎ها به لحاظ اینکه سرمایه به آنها تحویل داده می‎شود باید تضمین گرفت که اگر روزی این شرکت‎ها زیان‎ده شدند قابل پیگیری باشند لذا تضمین مهمترین اولویتی است که از مدیران شرکت‎ها در قبال وظیفه‎ای که به آنها سپرده شده باید گرفت.

وی اضافه کرد: مدیران شرکت‎ها باید بر اساس برنامه‎ریزی پیش بروند چرا که به عنوان مسئول، حق‎الناسی به آنها سپرده می‎شود که در قبال آن موظف به اقدام درست هستند.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان گلستان بر پیگیری وصول مطالبات تاکید کرد و گفت: پیگیری وصول مطالبات از وظایف مدیران شرکت‎ها است که باید مطالبات را به موقع دریافت کرده و بدهی‎ها را نیز به موقع پرداخت کنند تا بدهی سنواتی نداشته باشند.

به گفته رجایی بهره‎مندی از تسهیلات بانکی توسط شرکت‌ها منوط به عدم بدهی سنواتی است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول