اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای نمایندگی مجلس نهم:

دوره باند بازی اقتصادی به ‌پایان رسیده است

خبرگزاری فارس: کاندیدای نمایندگی مجلس نهم بر جلوگیری از حرام‌خواری اقتصادی تاکید کرد و گفت: دوره باند بازی اقتصادی در کشور به پایان رسیده است.

دوره باند بازی اقتصادی به ‌پایان رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید علی آقازاده عصر امروز در همایش حضور حداکثری، بصیرت انقلابی در مهدیه این شهر امر به معروف و نهی از منکر را بستر تمام فعالیت‌ها نامید و اظهار کرد: ارزش‌ها در جامعه باید ماندگار و پایدار باشد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت شرعی داریم با بصیرت  سنگرهای انقلاب را حفظ کنیم، افزود: ولایت محور وحدت است و باید برای تامین امنیت فکری و فرهنگی جامعه تلاش شود.

آقازاده، حضور نیروهای انقلابی در عرصه‌های مختلف را موثر خواند و تصریح کرد: ظرفیت‌های انقلاب که از تعلیم‌های دینی و حاکمیت ولایی کمک گرفته‌اند، ذخیره‌ای راهبردی و ماندگار هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس هشتم، بیداری اسلامی در منطقه را برگرفته از انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: بصیرت و دین‌باوری نیروهای ارزشی مانع محصور شدن انقلاب اسلامی شده است و شاهد صدور این فرهنگ در جهان هستیم.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال غافلگیر کردن نیروهای انقلاب است و نباید آن را ناتوان فرض کرد.

آقازاده با بیان اینکه نباید اجازه دهیم حوادث مختلف انقلاب دوباره تکرار شود، ابراز داشت: لیبرال‌ها می‌خواهند دوباره وارد عرصه شوند.

کاندیدای نمایندگی مجلس نهم از حوزه انتخابیه رشت بر جلوگیری از حرام‌خواری اقتصادی تاکید کرد و گفت: دوره باند بازی اقتصادی در کشور به پایان رسیده است.

وی به رخنه دوره اصلاحات در بدنه نظام اشاره کرد و یادآور شد: از جریان خبیث انحراف و فتنه نباید غافل شویم.

آقازاده شناسایی پیاده نظام دشمن در داخل کشور را مهم خواند و اذعان کرد: تعهد و رسالت افراد بصیر و آگاه هرگز منتفی نمی‌شود و جریان فتنه و سکوت کنندگان در مقابل آن باید شناسایی شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس هشتم خواستار شناسایی جریان انحراف در جامعه شد و بیان داشت: تیغه دوم فتنه، جریان انحراف است و از باندهای فاسد و منحرف حمایت می‌کند.

وی با تاکید بر حفظ حریم‌های فرهنگی جامعه، تصریح کرد: مردم گیلان تسلیم جریان‌های فتنه و باندهای معامله‌گر اقتصادی نمی‌شوند.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول