اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم گناباد:

پیشرفت کشور هدف علم‌آموزی است

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم گناباد در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از علم‌آموزی خدمت به جامعه و پیشرفت کشور می‌باشد.

پیشرفت کشور هدف علم‌آموزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام محمد رجایی صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز معلم که با حضور اساتید دانشگاهها و مسئولان ادارات در سالن علامه بهلول دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برگزار شد، اظهار داشت: در گذشته نگاه به حوزه آموزش‌ و پرورش به گونه‌ای بود که به محض کمبود اعتبار در کشور این حوزه در اولویت کاهش اعتبارات بود ولی در حال حاضر به حوزه تعلیم‌ و تربیت به عنوان موتور محرکه کشور نگاه می‌شود.

نماینده منتخب مردم گناباد گفت: باید قداست، جایگاه و شأن معلم در هر زمینه‌ای در سطح جامعه حفظ شود و معلمان باید همواره مورد تکریم واقع شوند.

وی افزود: جامعه علاوه بر تکریم و احترام مقام معلم و استاد، باید زمینه یک زندگی آبرومندانه را فراهم کنند و در عین حال معلم و استاد نیز نباید به این شغل نگاه مادی و کاسبکارانه نداشته باشد.

نماینده منتخب مردم گناباد تصریح کرد: تعلیم و تربیت هدیه‌ای از سوی خداوند متعال و انبیای الهی برای بشریت است که هدایت و راهنمایی در آن برعهده اساتید و معلمان گذاشته شده تا بشریت را به راه انبیاء و به سوی سعادت رهنمون شوند.

وی تصریح کرد: هدف از علم‌آموزی خدمت به جامعه و پیشرفت کشور است و سرمایه‌های انسانی موتور محرکه کشور است.

رجایی اظهار داشت: اسلام اهمیت زیادی را بدون توجه به شرایط زمانی و مکانی برای علم و دانش‌آموزی قائل است.

نماینده منتخب مردم گناباد در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: هفته معلم فرصت مناسبی برای تکریم افرادی است که با صداقت، مسئولیت تعلیم و تربیت افکار و اندیشه‌ها را برعهده دارند تا آینده‌ساز و پرچم‌‌دار توسعه میهن اسلامی ایران باشند.

رجایی در پایان تصریح کرد: در تشکیل شوراهای عمومی و تخصصی در راستای رشد و پیشرفت شهرستان که از مهم‌ترین برنامه‌های شهرستان است و مراحل تنظیم اساسنامه آن در حال شکل‌گیری است از ایده، نظر و اندیشه‌های اساتید و معلمان در این حوزه استفاده می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول