اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شهرداری

جشن بزرگ کارگر در دهدشت برگزار شد

خبرگزاری فارس: به همت شهرداری دهدشت جشن بزرگداشت کارگر با حضور مسئولان و مردم در پارک شهید دستغیب برگزار شد.

جشن بزرگ کارگر در دهدشت برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، به همت شهرداری دهدشت جشن بزرگداشت کارگر با حضور مردم، مسئولان شهرستانی، اعضای شورای شهر و جمع کثیری از مردم در پارک شهید دستغیب برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که به مناسبت روز جهانی کار و کارگر برگزار شد، سید حجت‌الله تقوی طی سخنانی گفت: رسول گرامى اسلام دست کارگرى را که بر اثر کار و فعالیت ورم کرده بود، بلند کرد و فرمود "این دستى است که هیچ‌گاه آتش جهنم آن را نمى‌سوزاند، این دستى است که خدا و رسولش آن را دوست مى‌دارد، کسى که از دست‌رنج خود روزى خود را فراهم کند خداوند با نظر رحمت به او مى‌نگرد".

شهردار دهدشت افزود: کار هر چند ساده و سبک باشد موجب شرافت و کرامت بوده و بهتر از آن است که انسان دست نیاز پیش دیگران دراز کند و سربار آنها باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های شهرداری دهدشت در سال گذشته خاطرنشان کرد: شهر دهدشت به همت فرماندار سخت‌کوش و همراهی استاندار به آرزوی دیرینه خود که ساماندهی ورودی‌های شهر و ایجاد یک پارک بزرگ بود، دست یافت.

شهردار دهدشت ابراز داشت: 10 هکتار از اراضی منابع طبیعی به شهرداری واگذار شد که ما سعی خواهیم کرد این پروژه را که پارک ولایت نامگذاری شده هرچه زودتر شروع کنیم و تاکنون 800 میلیون تومان برای آن اختصاص داده شده که امیدواریم با تخصیص اعتبارات بیشتر هر چه زودتر مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

تقوی با اشاره به اهمیت وجود شادی و نشاط در جامعه تصریح کرد: سعی می‌کنیم جشن‌های این چنینی را به مناسبت‌های مختلف در محلات مختلف شهر دهدشت بر اساس یک برنامه مدون برگزار کنیم.

در پایان این مراسم از 33 نفر از بازنشستگان دوره سوم شورای شهر با اهدای جوایزی تجلیل و از آنها تقدیر شد.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول