اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی وزارت کشور:

تامین سرمایه در گردش مشکل اصلی مراکز تولیدی و خدماتی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی وزارت کشور تامین سرمایه در گردش و بدهکاری برخی واحدهای صنعتی را از جمله مشکلات فراروی مراکز تولیدی و خدماتی عنوان کرد.

تامین سرمایه در گردش مشکل اصلی مراکز تولیدی و خدماتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، محمدعلی پورموسوی "انباشت پرداخت مطالبات کارگری در پایان سال" را به عنوان یک مشکل اساسی فراروی کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی دانست و افزود: بایستی با برنامه‌ریزی مطالبات کارگری قبل از انباشت چند ماهه پرداخت شود تا کارگاه‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی با معضل پرداخت پایان سال رو به ‌رو نشوند.
وی مشکلات کارگری استان هرمزگان را در مقایسه با دیگر استان‌ها اندک عنوان و آن را نشانه تعامل و پیگیری مسئولان استان دانست.
این مسئول با تاکید بر حل مشکلات کارگری، مشکلات در این بخش را دارای ابعاد و موضوعات پیچیده دانست و گفت: در کشور کمیسیون‌ها و کارگروه‌هایی در ارتباط با مسائل کارگری وجود دارد که همه اینها ابزاری برای حل مشکلات است لکن این موضوعات باید از طریق دستگاه‌های مرتبط حل و فصل شود.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور تامین سرمایه در گردش و بدهکاری برخی واحدهای صنعتی، بالا رفتن حامل‌های انرژی، مشکلات نقدینگی و افزایش قیمت‌های تولید را از جمله مشکلات فراروی مراکز تولیدی و خدماتی عنوان کرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان نیز در این نشست از تلاش‌های کمیسیون کارگری و حمایت استاندار هرمزگان در زمینه پیگیری و حل مشکلات کارگری استان تقدیر و این پیگیری و حمایت‌ها را در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید عنوان کرد.
گل‌محمد بامری تعامل مدیران دستگاه‌های اقتصادی و تولیدی با کمیسیون کارگری را در راستای کاهش مشکلات موثر و این تعامل را به عنوان نقطه مثبت برای پیشبرد اهداف و تحقق خواسته‌های جامعه کارکری ارزیابی کرد.
انتهای پیام/آ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول