اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت کاشان خبر داد

شناسایی 160 واحد صنفی و تولیدی متخلف در کاشان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت(حوزه تجارت) کاشان از شناسایی 158 واحد صنفی و تولیدی متخلف در این شهرستان در فروردین‌‌ماه سال جاری خبر داد.

شناسایی 160 واحد صنفی و تولیدی متخلف در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی نطاقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این آمار از نتایج بازرسی‌ها و نظارت‌های کمیته نظارت بر بازار، اصناف و قیمت‌های ستاد دایمی تسهیلات سفر شهرستان کاشان بر ‌هزار و 518 واحد صنفی و تولیدی این شهرستان در مقطع فروردین‌ماه سال جاری بدست آمده است.

وی تصریح کرد: گران‌فروشی، عدم درج قیمت، کم‌فروشی، عدم صدور صورت‌حساب، احتکار، نداشتن پروانه کسب، عدم استفاده از صندوق‌های مکانیزه فروش و ترازوی دیجیتال، حمل و نقل و فروش کالای قاچاق از جمله تخلفات واحدهای متخلف شناسایی شده است.

مسئول کمیته نظارت بر بازار، اصناف و قیمت‌های ستاد دایمی تسهیلات سفر شهرستان کاشان افزود: 319 میلیون و 540 هزار ریال، میزان ارزش ریالی تخلفات کشف شده است.

نطاقی رسیدگی به 143 فقره شکایات مردمی واصله را خاطرنشان کرد و گفت: 21 هزار و 636 قلم کالای قاچاق نیز توسط مأموران این اداره طی فروردین‌ماه کشف شد.

وی شناسایی یک واحد تولیدی غیرمجاز را نیز در گشت مشترک این اداره و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان یادآور شد و گفت: این واحد غیرمجاز بصورت تقلبی و با استفاده از رنگ‌های شیمیایی و مضر انواع خوراکی‌های نظیر قره‌قروت، ترشک، لواشک، آلوچه و زغال اخته را در شرایط بسیار نامناسب بهداشتی تولید می‌کرد.

به گفته وی برای این واحد متخلف پرونده ریالی به ارزش 215 میلیون و 44 هزار ریال تنظیم و به منظور برخورد قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد و این واحد متخلف تا صدور حکم قانونی تعطیل و درب آن پلمب گردید.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول