اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات آردسازی اصفهان:

تامین سرمایه در گردش گندم دردسرساز شده است

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات آرد سازی استان اصفهان گفت: همه اعضا در تامین سرمایه در گردش و تأمین مواد اولیه گندم با مشکلات زیادی مواجه هستند.

تامین سرمایه در گردش گندم دردسرساز شده است
محمد عصارزادگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اجرای یک‌ سویه قانون هدفمند کردن یارانه‌ها موجب شده تا تعهدات دولت در قبال کارخانجات آردسازی محقق نشود.
وی از ممنوعیت واردات گندم و تعیین قیمت تضمینی خرید گندم از کشاورزان به دلیل پایین بودن کیفیت گندم داخلی سخن گفت و ادامه داد: برای جلوگیری از مشکلات احتمالی برای روزها و سال‌های آینده لازم است یک راه حل اساسی پیش‌بینی شود.
رئیس انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات آردسازی استان اصفهان با اشاره به گزارش این انجمن اظهار کرد: تمام اعضا در تأمین سرمایه در گردش و تأمین مواد اولیه گندم با مشکلات زیادی مواجه هستند.
وی گفت: از دیگر مشکلات پیش آمده برای اعضای این انجمن تأمین مواد اولیه از قبیل گندم، سرمایه در گردش، مشاوره‌های علمی،  فنی و بهداشت فرآورده‌های آردی است.
عصارزادگان از مشکلات دیگر انجمن سخن گفت و افزود: کمبود قوانین حمایتی، رویه قیمت‌گذاری آرد و گندم و واردات گندم و صادرات آرد از مهم‌ترین مسایل و موضوعاتی است که انجمن بر آنها تمرکز کرده و تا حدودی مشکلات اعضا را در این حیطه ارزیابی می‌کند.
وی از اهداف راه‌اندازی انجمن صنفی همگن کارفرمایان کارخانجات آردسازی استان اصفهان سخن گفت و تصریح کرد: این انجمن تعداد 19عضو دارد و در سال 79 به منظور حفظ حقوق، منافع مشروع و قانونی و بهبود وضع اقتصادی کارفرمایان که خود متضمن حفظ منافع جامعه بوده تشکیل شده است.
رئیس انجمن صنفی همگن کارفرمایان کارخانجات آرد سازی استان اصفهان گفت: ضرورت حفظ منافع جامعه و رعایت اولویت‌های تأمین گندم، آرد و نان مورد نیاز ایجاب می‌کند که ارتباطات انجمن با مراکز دولتی و خصوصی به صورت عمودی و افقی برقرار شود.
وی ادامه داد: با توجه به کلیه فعالیت‌های اقتصادی کارخانجات آرد سازی اعم از تأمین ماده اولیه مانند گندم، تعیین قیمت فرآورده‌های آردی، تأمین سرمایه در گردش و استفاده از تسهیلات بانکی ناگزیر از مشارکت با بخش دولتی بوده است.
عصارزادگان تاکید کرد: در زمینه اصلاح و یا رفع کمبودهای قوانین حمایتی، ‌مقررات، ضوابط و تعرفه‌های تعیین استانداردهای ملی و بین‌المللی و حفظ بهداشت فرآورده‌ها، بیمه و مالیات و مسایل کار و کارگران و همچنین خدمات ارزنده‌ای از قبیل مشاوره‌های علمی و فنی از بخش دولتی و بخش خصوصی دریافت می‌کند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول