اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش متوسطه مدارس شهید مطهری:

10 هزار دانش‌آموز در مدارس معارف اسلامی درس می‌خوانند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش متوسطه مدارس شهید مطهری گفت: 10 هزار دانش‌آموز کشور در مدارس علوم و معارف اسلامی درس می‌خوانند.

10 هزار دانش‌آموز در مدارس معارف اسلامی درس می‌خوانند

سید سعید سیدحسینی بعدازظهر امروز در حاشیه آئین سپاس معلم که در دبیرستان دخترانه معارف شهید مطهری ناحیه دو ساری برگزار شد در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه مازندران به لحاظ رشته‌های علوم و معارف اسلامی از استان‌های برتر کشور است، بیان داشت: 110 مدرسه علوم و معارف اسلامی در سطح کشور فعالیت دارد که بخشی زیرمجموعه سازمان تبلیغات، مدارس عالی شهید مطهری و برخی دیگر به صورت غیردولتی فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: حدود 10 هزار دانش‌آموز کشور در مدارس علوم و معارف اسلامی درس می‌خوانند.

این مسئول با اشاره به اینکه به دلیل تازه تاسیس بودن برخی از مدارس علوم و معارف اسلامی خروجی دبیرستان‌ها به سوی دانشگاه سالانه 3 هزار دانش‌آموز است، تصریح کرد: ضرورت دارد بعد از 30 سال سابقه تاسیس رشته علوم و معارف اسلامی در کشور برای سوق دادن دانش‌آموزان به این رشته تحصیلی تبلیغ و تشویق شود.

سیدحسینی به محدودیت‌های بانوان برای فضاهای ورزشی روباز اذعان داشت: ضرورت دارد در مدارس ویژه بانوان سالن‌های ورزشی سرپوشیده احداث شود.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول