اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه میامی:

معارف اسلامی وارد زندگی مردم شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران ناحیه میامی گفت: باید از معارف اسلامی در زندگی بهره بیشتری برده و همه به الگوهای دینی توجه کنند.

معارف اسلامی وارد زندگی مردم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‏الاسلام عیسی سلیمانی در دیدار با اعضای شورای حوزه فدک میامی اظهار کرد: رویکرد حوزه نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران ناحیه میامی در سال جدید مبتنی بر ارتباط بیشتر با فرماندهان و شورای حوزه‏هاست.

وی تصریح کرد: این رویکرد همراه با تعامل و هماهنگی روزافزون منجر به تحقق منویات مقام معظم رهبری در سپاه و بسیج می‏شود.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران ناحیه میامی در ادامه گفت: باید از معارف اسلامی استفاده بیشتری برد و به تمرین عملی دستورات و تعالیم دینی پرداخت تا به این وسیله زندگی معنوی و مادی خود را تأمین کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران ناحیه میامی در ادامه در سرکشی که از حوزه مقداد کالپوش داشت، از فعالیت‏های اجرایی این حوزه بازدید کرد و در جمع شورای این حوزه گفت: تقوا و امانت‏داری لازمه اجرای صحیح مأموریت‏ها و فعالیت‏های اجرایی است.

سلیمانی افزود: امانت‏داری یکی از ویژگی‏های بارز هر مسلمانی است و پاسداران باید امین سازمان سپاه و بسیج باشند و در انجام وظایف محوله کوتاهی نکنند.

وی در پایان با توصیه همه به رعایت تقوا گفت: همه باید با تقوای الهی به نحو احسن مأموریت‏ها را به انجام برسانیم.

عبدالحسین محمدی، فرمانده حوزه مقداد نیز در این دیدار گفت: ویژگی ممتاز بسیجیان منطقه کالپوش، الگوپذیری از شهدا و رزمندگانی است که در هشت سال دفاع مقدس رشادت‏های فراوانی از خود نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه بسیجیان با استفاده از توانمندی‌ها و استعدادهای خدادادی در عرصه جنگ نرم، ادامه‏دهنده راه شهیدان هستند.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول