اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ادغام دو سازمان ورزش و جوانان

پی‌گیری فعالیت‌های فرهنگی وظیفه معاونت جوانان است

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه معاونت جوانان سازمان ورزش و جوانان اصفهان گفت: معاونت جوانان سازمان ورزش و جوانان علاوه‏ بر پیگیری وظایف گذشته، مأموریت‏های جدیدی از جمله فعالیت‏های فرهنگی را نیز برعهده گرفته است.

پی‌گیری فعالیت‌های فرهنگی وظیفه معاونت جوانان است

علیرضا غیور در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با  ادغام سازمان تربیت‌بدنی و سازمان ملی جوانان اظهار داشت: پس از مصوبه مجلس در سال 1389، مبنی بر ادغام این دو سازمان و تأسیس وزارت ورزش و جوانان، با تشکیل وزارت ورزش و جوانان در استان، در سال گذشته این موضوع رقم خورد و در اسفندماه سال گذشته این ادغام صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: براساس پیش‏‏بینی‏های انجام شده در اداره‌کل ورزش و جوانان، معاونتی هم‌سو و در راستای مأموریت‏های حوزه جوانان تشکیل شده است.

سرپرست حوزه معاونت جوانان سازمان ورزش و جوانان اصفهان در ارتباط با وظایف این معاونت بیان داشت: این معاونت علاوه‏ بر پی‌گیری وظایف گذشته، مأموریت‏های جدیدی از جمله فعالیت‏های فرهنگی و ... نیز برعهده گرفته است که در دو بخش جوانان و ورزش از سوی این معاونت دنبال می‏شود.

وی به کوچک کردن بدنه دولت اشاره و تصریح کرد: از الزامات دولت در برنامه پنجم توسعه، کوچک کردن بدنه دولت و کاهش دستگاه‏های دولتی است که پس از تشکیل وزارت ورزش و جوانان، ادغام سایر دستگاه‏های دولتی نیز مطرح شد.

غیور در پایان با اشاره به مأموریت‏های دو سازمان ورزش‏ و جوانان اظهار داشت: با عنایت به اینکه بسیاری از مأموریت‏ها و وظایف دو سازمان ورزش و جوانان هم‌سو و مشابه است، ادغام این دو سازمان کارشناسانه و صحیح بوده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول