اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

آذربایجان‌غربی در مسائل عقیدتی جایگاه ممتازی دارد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: تلاش برای بصیرت‌افزایی یکی از محوری‌ترین برنامه‌های سپاه قلمداد می‌شود؛ به طوری که استان ما در مسائل عقیدتی جایگاه ممتازی دارد.

آذربایجان‌غربی در مسائل عقیدتی جایگاه ممتازی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمدمهدی مهدوی پیش از ظهر امروز در همایش عقیدتی سیاسی که در مجتمع فرهنگی رفاهی امام علی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: یگان آذربایجان‌غربی در مولفه‌های بصیرت و آگاهی موقعیت رضایت‌بخشی دارد که دست یافتن به این مهم مرهون تلاش‌ بی‌وقفه فرماندهان و مربیان عقیدتی سیاسی است.

وی با بیان اینکه سه طرح تربیت تعالی، نورالمبین و آمادگی معنوی برگزار شده است، تصریح کرد: با وجودی که در این استان مشکلات مختلف وجود دارد؛ همچنین به رغم هم‌مرزی با چهار کشور و مواردی از این قبیل بسیجیان، سربازان و کاربران یکی از جایگاه‌های برتر استان را در آموزش‌های عقیدتی به خود اختصاص داده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در طول سال 90 حدود 2‌هزار و 834 ساعت توسط 262 مربی توانمند در مسائل مختلف عقیدتی سیاسی برای بسیجیان، سربازان و ... کارگاه‌های آموزشی برگزار شد؛ به طوری که میزان پیشرفت شرکت‌کننده‌ها در کلاس‌ها 98 درصد تخمین زده شد.

وی با بیان اینکه در حوزه مرتبط با آموزش مسائل سیاسی هم اقدامات در خور توجهی انجام گرفته است، گفت: روحانیان توانمند استان به صورت مستمر در یگان‌ها حضور دارند به طوری که حتی در مناطق صعب‌العبور نیز حضور پیدا می‌کنند.

مهدوی هدف از برگزاری کارگاه‌های آموزشی عقیدتی سیاسی را تحقق یافتن منویات رهبری دانست و اضافه کرد: مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری تاکید کردند نیروهای مسلح باید به تقویت قوای روحی و فکری خود بپردازند؛ همچنین در تجربیات هشت سال دفاع مقدس بازنگری انجام شود لذا برای جامه عمل پوشاندن به خواسته‌های ایشان برنامه‌های مختلفی برگزار می‌‌‌‌‌شود.

وی یکی از اقدامات قابل توجه سپاه در سال 90 را مقابله با اشرار در سردشت عنوان کرد و بیان داشت: نیروهای ولایتمدار و انقلابی استان ما در سال گذشته عملیات‌های غرورآفرین زیادی انجام دادند به طوری که نمونه آن را در دهه 70 دیده‌ بودیم.

این مسئول اعزام کاروان‌های راهیان نور را یکی از افتخارات سپاه دانست و خاطرنشان کرد: سال گذشته در قالب کاروان‌های راهیان نور متشکل از خواهران و برادران 18هزار نفر به مناطق جنگی کشور اعزام شدند که این برنامه گامی برای زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدای بزرگ انقلاب قلمداد می‌شود.

مهدوی به برگزاری همایش 90هزار نفری در چهار شهرستان جنوب، شمال و مرکز استان اشاره کرد و گفت: با وجودی که برای 60هزار نفر فراخوان شده بود ولی بیش از 90هزار نفر مردم انقلابی استان به صورت خودجوش در این آیین حضور یافته و حماسه آفریدند.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول