اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان:

تگرگ و سیل به کاشان 370 میلیارد ریال خسارت زد

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان از خسارت 370 میلیارد ریالی تگرگ و سیل به شهرستان کاشان خبر داد.

تگرگ و سیل به کاشان 370 میلیارد ریال خسارت زد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، منصور شیشه‌فروش بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید ازمناطق سیل‌زده شهرستان کاشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این میزان خسارت در بخش‌های راه، معابر شهری و روستایی، قنوات و بخش کشاورزی 27 روستا و سه شهر از توابع شهرستان کاشان وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه بارش 50 میلیمتری باران در شهرستان کاشان موجب بروز روان‌آب‌ها و سیلاب‌ها شد گفت: هر چند که اقدامات پیشگیرانه سال‌های قبل از تشدید خسارت جلوگیری کرد، اما بارش تگرگ و روان‌آبها، خسارت مختصری در بخش‌های راه، معابر شهری و روستایی، قنوات و بخش کشاورزی وارد کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان در ادامه از اختصاص اعتبارات پیشگیری از سیل و خشکسالی به شهرستان کاشان خبر داد و گفت: برای جلوگیری از پرت آب شرب و اجرای طرح زون‌بندی شبکه آب شرب شهرستان کاشان 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانداری به آب و فاضلاب شهری کاشان اختصاص داده شد.

وی همچنین از اختصاص 3 میلیارد و 400 میلیون ریال برای آب‌رسانی به روستاهای شهرستان کاشان و تأمین آب روستای جوشقان استرک به همراه مجتمع آب‌رسانی و سیستم‌های دفع سیلاب خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان، اجرای طرح‌های آبخیزداری را یکی از راهکارهای پیشگیری از خشکسالی اعلام کرد و اذعان داشت: 10 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای سه سد کوتاه و همچنین تکمیل سد کوتاه خنچه و برزک به منابع طبیعی اختصاص داده شد.

شیشه‌فروش در پایان از اختصاص حدود 20 میلیارد ریال اعتبار برای پیشگیری از سیل و طرح‌های سیل‌بند در روستاها و دفع آب‌های سطحی شهری خبر داد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول