اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حوادث غیرمترقبه خوزستان خبر داد

پرداخت 1200 میلیارد ریال خسارت بر اثر حوادث غیرمترقبه در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل حوادث غیرمترقبه خوزستان از پرداخت یک‌هزار و 200 میلیارد ریال خسارت بر اثر حوادث غیرمترقبه به مردم استان خوزستان خبر داد.

پرداخت 1200 میلیارد ریال خسارت بر اثر حوادث غیرمترقبه در خوزستان

محمدرضا آملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در گذشته بیش از یک‌هزار و 200 میلیارد ریال خسارت از طریق بیمه به مردم استان خوزستان برای حوادثی همچون سیل، سرمازدگی، خشکسالی و .. پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: این اعتبار اختصاص داده شده و در حال حاضر به کشاورزان پرداخت شده است.

مدیر کل حوادث غیرمترقبه خوزستان افزود: در سال زراعی گذشته بیش از 107 محصول کشاورزی تحت پوشش بیمه قرار گرفته است و از این میزان بر اثر خسارت وارده بر اساس کارشناسی و بر اثر حوادث احتمالی روز خسارت پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال زراعی جاری نیز برای بیمه محصولات کشاورزی در حال رایزنی هستیم، گفت: هیچ مشکلی برای بیمه شدن محصولات کشاورزی وجود ندارد و به این دلیل از کشاورزان درخواست می‌شود تا برای بیمه شدن محصولات خود اقدام کنند.

آملازاده با اشاره به اینکه تلاش‌ها برای کاهش خسارت وارده بر کشاورزان ادامه دارد، افزود: برای کاهش خسارت وارده بر کشاورزان در سال‌جاری تنها راه بیمه محصولات است که جهاد کشاورزی در این باره در حال اقدامات لازم است.

وی درباره کشت تابستان در سال‌جاری افزود: در این باره جلسه‌ای برگزار شده است که مقرر شده تا میزان آورد آب در حوزه‌های مختلف استان بررسی و سپس در این باره تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول