اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان:

سیل به راه‏های بیارجمند خسارت زد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت: سیل به راه‏های بیارجمند خسارت زد و عملیات لای‌روبی سطح جاده در این بخش انجام شده است.

سیل به راه‏های بیارجمند خسارت زد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیارجمند، رجب قربانپور عصر امروز در بازدید از محورهای ارتباطی خسارت‏ دیده در سیل بیارجمند اظهار کرد: جاری شدن سیل، بیش از 300 میلیون تومان خسارت به محورهای مواصلاتی بخش بیارجمند وارد کرد.

وی یادآور شد: در پی بارش شدید باران و تگرگ که از ساعت 17 بعد از ظهر روز پنج‌شنبه هفته گذشته آغاز شد، سیل محورهای مواصلاتی بیارجمند را فرا گرفت.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان افزود: بر اثر جاری شدن سیل، بیش از 300 میلیون تومان خسارت به ابنیه فنی و شیب شیروانی راه در محور بیارجمند ـ خانخودی ـ بردسکن وارد شد.

قربانپور تصریح کرد: مسیر موجود، راه ارتباطی استان‏های خراسان‌رضوی، سمنان و شمال کشور است که بر اثر وقوع این حادثه دچار آسیب‌دیدگی شد.

وی افزود: در حال حاضر، به‌سازی مسیر موجود، ترفیع خط پروژه و احداث ابنیه فنی در این محور پیش‏بینی می‏شود.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان در ادامه اظهار کرد: تخریب شانه راه از دو طرف به طول 40 کیلومتر در این محور حادث شده است که با حضور به موقع اکیپ راهداری در محل از دقایق اولیه عملیات رسوب‏برداری و لای‌روبی سطح جاده و ترمیم قسمت‏های آسیب‏دیده انجام شد.

قربانپور خاطرنشان کرد: این اقدامات خوش‌بختانه مانع از مسدود شدن محور و توقف ترافیک شده است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول