اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

اصولگرایان در معرفی کاندیداها دقت بیشتری کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه تویسرکان گفت: کسانی که در استان داعیه اصولگرایی دارند در تشخیص و معرفی کاندیداها به مردم دقت بیشتری کنند.

اصولگرایان در معرفی کاندیداها دقت بیشتری کنند

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد‌علی ارزنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تبلیغ کاندیداهای مجلس بلافاصله پس از اتمام دور نخست انتخابات در تویسرکان شروع شد، اظهار داشت: متاسفانه برخی در همدان ادعای اصولگرایی دارند اما از روش برخورد و خط‌مشی آنها به راحتی می‌توان فهمید که الفبای اصولگرایی را بلد نیستند.

وی افزود: مایه تأسف این است که هرکس ادعای اصولگرایی می‌کند علاوه بر تصمیم‌گیری به خاطر نداشتن صلاحیت و فهم کافی نمی‌تواند صلاحیت یک فرد را در یک شهرستان تشخیص دهد و در نتیجه به خاطر معرفی ناآگاهانه یک فرد موجب لکه‌دار شدن اصولگرایی می‌شود.

امام جمعه تویسرکان گفت: مسئولان برخی از احزاب در استان بدون هماهنگی موجب به هدر رفتن زحمت معتمدان و امام جمعه شهر می‌شوند و با معامله کار خود را پیش می‌برند.

وی با بیان اینکه حتی مسئولان حزب مذکور نیز در شهرستان اظهارات مسئول استان را قبول ندارند اضافه کرد: همین احزاب در دور اول انتخابات از کاندیداهای اصلاح طلب حمایت می‌کردند و در حاضر هم چپی‌ها همین فرد را به عنوان کاندیدای مورد نظر معرفی کرده‌اند.

ارزنده در ادامه با اشاره به روز ملی خلیج فارس عنوان کرد: امروز کسانی که ادعای مالکیت جزایر سه گانه را دارند 50 سال قبل خود جزو ایران بودند لذا فتنه‌انگیزی و آشوب در منطقه تنها هدف دشمنان نظام است.

امام جمعه تویسرکان خاطرنشان کرد: تغییر نام خلیج فارس شاید روی کاغذ انجام شود اما همگان تاریخ جهان و خلیج فارس را می‌دانند و روزی دشمنان باید از انجام این کار عذر خواهی کنند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول