اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با روز کارگر صورت گرفت

تجلیل از 40 کارگر نمونه استان اصفهان

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با گرامیداشت روز کارگر از 40 کارگر نمونه استان در بخش‌های مختلف تجلیل شد.

تجلیل از 40 کارگر نمونه استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در مراسمی که در اتاق بازرگانی اصفهان صورت گرفت، از 40 کارگر نمونه استان تجلیل و قدردانی شد.

در این مراسم، یک کارگر نمونه به عنوان کارگر نمونه کشور، 21 کارگر حافظ و قاری قرآن، پنج کارگر از کارگاه سیمین، شش کارگر چهره ماندگار، پنج مدیر حامی ورزش کارگران و دو نفر از اعضای شورای کارگری تجلیل شدند.

در این مراسم که با حضور استاندار، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اصفهان و جمعی از نمایندگان مجلس و سایر مسئولان برگزار شد بیانیه‌ای توسط خانه کارگر استان اصفهان قرائت شد.

این بیانیه با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در راستای سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با توجه به خواسته‌های بخش کارگری مطرح شده است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: از مسئولان نظام جمهوری اسلامی در قوه مقننه و مجریه خواستار ایجاد اشتغال مولد و پایدار و اقدام عملی و جدی در زمینه اجرایی شدن منویات رهبر معظم انقلاب در تحقق شعار محوری امسال هستیم.

هم‌چنین از دولت و تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط و رسانه ملی خواستار ارزش‌گذاری به کار و فرهنگ و استفاده از بهینه از تولیدات داخلی هستیم.

در قسمتی از این بیانیه از رسانه ملی به عنوان بهترین عامل ترویج فرهنگ کار، کارگر و عامل مؤثر ارتقای فرهنگ مصرف تولیدات داخلی یاد شده است که در ساخت سریال‌ها و تولیدات برنامه‌های مناسب باید توجه شود.

در بخش دیگری از این بیانیه به جلوگیری از واردات بی‌رویه کالاهایی که امکان تولید آن در داخل وجود دارد، اشاره شده است.

در پایان این مراسم از نرم‌افزار 6 هزار شهید کارگر استان اصفهان رونمایی شد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول