اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون توسعه‌ عمران شورای شهر رشت خبر داد

افزایش 20 درصدی جریمه‌های ساختمانی رشت

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون توسعه‌ عمران شورای اسلامی شهر رشت از تصویب افزایش 20 درصدی تعرفه جریمه‌های ساختمانی در این شهر خبر داد.

افزایش 20 درصدی جریمه‌های ساختمانی رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، موسی ناصح عصر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه تعرفه جریمه‌های ساختمانی از سال 84 تاکنون تغییری نیافته است، اظهار کرد: در جلسه کمیسیون توسعه عمران شورای شهر رشت پیشنهاد افزایش تعرفه جریمه‌ها داده شد.

وی، افزود: ابتدا پیشنهاد بر این بود که تعرفه جریمه‌ها 50 درصد افزایش یابد اما پس از تبادل نظر نرخ تعرفه جریمه‌های ساختمانی با 20 درصد افزایش به تصویب کمیسیون مذکور رسید.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه نرخ جریمه‌ها طبق شناخت و کارشناسی‌های صورت گرفته تعرفه و تعیین می‌شود، تصریح کرد: این موضوع وضعیت ساخت و سازهای رشت را مدیریت می‌کند.

وی، تعجیل در پروژه‌های عمرانی رشت را از دیگر موضوعات مطرح شده در کمیسیون توسعه عمران شورا بیان کرد و افزود: بخشی از مسایل پروژه‌ عمرانی مربوط به حمایت مالی شهرداری است که در این صورت می‌توانیم شاهد پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها باشیم.

عضو دیگر شورای شهر رشت نیز در جلسه مذکور به مناسبت روز شوراها اشاره کرد و گفت: نخستین شورا در دولت خاتمی کلید خورد و اکنون که در دوره سوم شورا هستیم قانون شورا به خوبی اجرا نشده و نواقصی دارد.

غلامرضا هاتفی با بیان اینکه در سال نخست تشکیل شورا، شورای بخش و شهرستان وجود نداشت، افزود: امیدواریم در در دوره چهارم شورا قانون شورا در زمینه مدیریت واحد شهری که اختیارات شورا و شهرداری را مورد تاکید قرار می‌دهد، اجرایی شود.

وی، در ادامه از مزایده بازارچه میرزا کوچک رشت خبر داد و اظهار کرد: مزایده این بازارچه در کمیسیون برنامه و بودجه شورا تصویب شده است.

محمود مباحی رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور به دلیل انتخاب دوباره وی با اکثریت آرا برای ریاست شورای این شهر از اعضای شورای شهر رشت قدردانی کرد.

ا‌نتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول