اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج خبر داد

افزایش 500 درصدی استقبال از برنامه‌های قرآنی دانشگاه یاسوج

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج از افزایش 500 درصدی استقبال از برنامه‌های قرآنی در این دانشگاه خبر داد.

افزایش 500 درصدی استقبال از برنامه‌های قرآنی دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امرالله اندرزیان عصر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه یاسوج جزو دانشگاه‌های برتر فرهنگی است، اظهار کرد: در بین دانشگاه‌های 2 تا 6 هزار نفر جمعیت دانشگاه یاسوج بعد از دانشگاه ملایر رتبه دوم فرهنگی را در کشور کسب کرد.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج با بیان اینکه 11 دانشگاه از مجموع دانشگاه‌های کشور به عنوان برتر فرهنگی شناخته شدند، عنوان کرد: در میان این 11 دانشگاه نیز دانشگاه یاسوج توانست رتبه چهارم را کسب کند که مایه افتخار دانشجویان و اساتید است.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج، محورهای این انتخاب را اسلامی سازی دانشگاه‌ها، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی اعلام کرد و گفت: برگزاری مرتب جلسات شورای فعالیت‌های فرهنگی، فعالیت‌های قرانی و فعالیت کانون‌ها و تشکل‌های دانشگاه از دیگر محورهایی بود که دانشگاه یاسوج را به عنوان دانشگاه برتر فرهنگی انتخاب کرد.

اندرزیان بیان کرد: این دانشگاه دانشجو محور بوده و بخش اعظمی از فعالیت‌های فرهنگی و افتخارات کسب شده را خود دانشجویان رقم می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان در سال گذشته و امسال به فعالیت‌های فرهنگی رغبت نشان دادند، افزود: در سال گذشته و دو ماه اخیر سال جاری خود دانشجویان در قالب کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های علمی سکان برنامه‌های فرهنگی را در دست گرفتند.

* افزایش 500 درصدی گرایش به فعالیت‌های قرآنی در میان دانشجویان

اندرزیان از افزایش 500 درصدی فعالیت‌های قرآنی در میان دانشجویان دانشگاه یاسوج در سال گذشته و دو ماهه اخیر سال جاری خبر داد و گفت: یک نهضت قرآنی در دانشگاه‌ها آغاز شده و دانشجویان رغبت زیادی به انجام فعالیت‌های قرآنی دارند و از برنامه‌های اجرا شده در این دانشگاه استقبال می‌کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج بیان کرد: کانون قرآن و عترت دانشگاه یاسوج فعال است و برنامه‌های ویژه‌ای در قالب فعالیت‌های دانشجویی حتی در خوابگاه‌ها برای دانشجویان در زمینه قرآن و عترت پیش‌بینی شده و در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه‌های قبلی این دانشگاه در زمینه قرآن 50 دانشجو حضور داشتند ولی در برنامه‌ها وفعالیت‌های اخیر قرآنی افزون بر 600 دانشجو شرکت داشته که این نشان از رشد 500 درصدی در این حوزه از فرهنگ دارد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول