اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان خبر داد

اجرای طرح انتظامی در لاهیجان

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان از اجرای طرح انتظامی با هدف ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح انتظامی در لاهیجان

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، احمد اصغر پور عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان اجرای طرح انتظامی را مورد بررسی قرار داد.

وی با اشاره به هدفمندی طرح‌های انتظامی، اظهار کرد:  هدف نهایی تمام طرح‌ها ارتقای امنیت اجتماعی است.

این مسئول، با بیان اینکه اگر در نیروی انتظامی طرحی منجر به ارتقای امنیت اجتماعی نشود ناقص است، افزود: هدف نهایی تمام طرح‌های انتظامی باید افزایش ضریب ارتقای امنیت اجتماعی باشد.

وی، به دیدار مسئولان ناجا با مقام معظم فرماندهی کل قوا در ابتدای سال 91 اشاره کرد و گفت: آن دیدار یک موهبت الهی و خاطره‌ای به یاد ماندنی است.

اصغر پور، افزود: چهره بشاش و متبسم معظم‌اله در تمام مدت دیدار نشان از رضایت‌مندی ایشان از پلیس بود و بهترین پاداش برای خدمت صادقانه یک پلیس نیز همین است که فرمانده‌اش از وی اظهار رضایت کند.

وی، برگزاری کلاس‌های استانداردسازی رفتار کارکنان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: برخورد پلیس با مردم باید با اقتدار، قانونمند و همراه با رافت اسلامی باشد.

فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان، ایجاد نظم و انضباط اجتماعی را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس عنوان کرد و در تشریح دیگر اولویت‌های ماموریتی نیروی انتظامی اذعان کرد: بحث امنیت اخلاقی تعطیل‌بردار نیست و این یک وظیفه قانونی است که باید به طور جدی پیگیری و اجرا شود.

وی، با بیان اینکه تشدید مبارزه با قاچاق کالا و مفاسد اقتصادی، تلاش برای کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث ترافیکی و اجرای طرح‌های عملیاتی برای مناطق آلوده نیز همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: بدون تردید همکاری مردم با پلیس نقش مهمی در موفقیت ناجا ایفا می‌کند.

ا‌نتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول