اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای مدت 3 سال

محمدرضا قدمی فرمانده انتظامی قائمشهر شد

خبرگزاری فارس: محمدرضا قدمی با جایگاه سرتیپ دومی برای سه سال به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر معرفی شد.

محمدرضا قدمی فرمانده انتظامی قائمشهر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، ظهر امروز قنبر حبشی با حکم بازنشستگی از فرماندهی انتظامی شهرستان قائمشهر تودیع و محمدرضا قدمی به عنوان فرمانده جدید این شهرستان معارفه شد.

قنبر حبشی در این مراسم با بیان ویژگی‌های خاص شهرستان قائمشهر، تراکم بالای شهری، دیوارکشی خط راه آهن در محدوده شهری و نیز تراکم بالای جمعیتی در هسته مرکزی شهر را از جمله چالش‌های فراروی این شهرستان عنوان کرد.

فرمانده سابق انتظامی قائمشهر بیان داشت: قائمشهر شهری کارگری است و مشکل کارگران نساجی قائمشهر سریالی از دردها و رنج‌های کارگران نجیب این شهرستان شده است.

این مسئول انتظامی با اشاره به حضور دو تیم دسته اولی فوتبال در شهرستان قائمشهر، کنترل هفتگی خیل تماشاگران متعصب را نیز از دیگر چالش‌های امنیتی دوران خدمت خود عنوان کرد.

حبشی بحث نفاق، بهائیت و دراویش را نیز از جمله چالش‌های امنیتی شهرستان قائمشهر دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع قائمشهر با وجود مردم هوشیار و ولایی از فرصت‌های بسیار خوبی برخوردار است.

وی تعامل بین شورای تامین شهرستان قائمشهر، دستگاه قضایی و امام جمعه قائمشهر را با نیروی انتظامی ستود و یادآور شد: تمام چالش‌های شهرستان قائمشهر با توانایی نیروهای حاضر در شهرستان مدیریت شد.

حبشی با تقدیر از شورای ترافیک شهرستان به کاهش 33 درصدی تلفات جاده‌ای در سال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: چهارشنبه آخر سال 90 در قائمشهر بدون کمترین آسیبی به انجام رسید و بحث بهروز رمضانی که می‌رفت به فتنه‌ای بزرگ تبدیل شود با مدیریت نیروی انتظامی و تعامل و همدلی مدیریت شهرستان و نیروی سپاه شهرستان با کمترین هنجارشکنی در نطفه خفه شد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول