اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

فرمانده جدید منطقه انتظامی آباده معرفی شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور فرماندار آباده، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس، رؤسای ادارات و جمعی از پرسنل ناجا، فرمانده جدید منطقه انتظامی آباده معرفی شد.

فرمانده جدید منطقه انتظامی آباده معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری آباده، در این مراسم محمد جواد عسکری فرماندار آباده طی سخنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای ارزشمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب ما بر اساس شیوه حکومتی امیرالمؤمنین علی (ع)، رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل و حضور و مشارکت آگاهانه مردم شکل گرفته است.

وی افزود: آنچه انقلاب ما را نسبت به سایر انقلاب‌ها متمایز می‌کند مکتبی و مذهبی بودن، مردم‌سالاری و رهبریت مرجع عالی‌قدر شیعه است.

فرماندار آباده به رشادت‌ها و ایثارگری‌های جوانان کشورمان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و با تحسین غیرتمندی و جوانمردی آنان اضافه کرد: امروز رسالت ما نسبت به دوران جنگ سنگین‌تر است چرا که دشمن با شیوه‌های متفاوت و با ابزار پیشرفته‌تر به جنگ ما آمده و این بار نه جنگ فیزیکی بلکه فرهنگ و اعتقادات ما را مورد هدف قرار داده است.

این مسئول ادامه داد: در این راستا پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی باید بیش از پیش با دقت و درایت و با به کارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای ایجاد امنیت و آرامش جامعه تلاش کنند.

فرماندار آباده در ادامه سخنان خود ضمن مثبت ارزیابی کردن تعامل و همکاری نیروی انتظامی در برگزاری موفق انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان و همچنین ایجاد نظم و آرامش مسافران نوروزی در ایام عید، از زحمات آنان تقدیر کرد.

محمد محمدی معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این جلسه با بیان مطالبی در مورد اهمیت و ارزشمندی کار پلیس در برقراری نظم و امنیت جامعه از فرماندار و رؤسای اداره‌های آباده به خاطر تعامل و همکاری با منطقه انتظامی این شهرستان تقدیر کرد.

در پایان این جلسه با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی ارگان‌ها و اداره‌های دولتی این شهرستان از زحمات رجبعلی رزمجویی فرمانده سابق منطقه انتظامی آباده تقدیر و محمد جنتی به عنوان فرمانده جدید این منطقه معرفی شد.

انتهای پیام/غ30 /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول