اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر:

تعلیم و تربیت اسلامی پیام شهید مطهری بود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر پیام شهیدمطهری را به جامعه پیام تعلیم و تربیت اسلامی خواند.

تعلیم و تربیت اسلامی پیام شهید مطهری بود

حجت‌الاسلام محمد اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: شهید مطهری یک شخصیت بی‌نظیر و مغز متفکری بود که علم و ایمان را با هم داشت و مبنای علم و ایمان ایشان نیز خداوند متعال بود.

وی با بیان اینکه علم شهید مطهری آمیخته با معنویت بود، گفت: علمی که با ایمان و معنویت همراه باشد برکات و نتایج زیادی در جامعه اسلامی و حتی جوامع غیر اسلامی ایجاد می‌کند و در حقیقت این فکر یک تفکر اسلامی است.

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر ابراز داشت: یکی از ویژگی‌های بارز شهید مطهری جامعیت به علوم و فنون مختلف دینی بود و ایشان در فلسفه، فقه، علوم قرآنی، علوم اجتماعی، فرهنگ و ادبیات و... عالم به زمان بود، چرا که این شخصیت بزرگ، زمان را به خوبی شناخته بود.

وی به وظیفه بزرگ امروز اساتید، معلمان و مربیان تعلیم و تربیت و تمام دانشجویان در الگوگیری از این عالم برجسته تأکید کرد و عنوان داشت: وظیفه امروز ما تولید علم و فناوری است و با توجه به فضای روز دنیا و وجود امکانات متعدد در فضای جامعه باید در تمام عرصه‌های علم، فناوری و ایدئولوژی‌های تمدن بشری به مراتب بالادست یابیم.

حجت‌الاسلام اکبری اظهار داشت: علم و پیشرفت ما باید در راه سعادت فردی و اجتماعی باشد و تمدن بشری بدون معنویت پوچ است.

وی در پایان گفت: در 12 اردیبهشت همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم از اساتید دانشکده علوم قرآنی طی مراسمی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول