اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چاپ مقاله ISI جوان فیروزکوهی در یکی از معتبرترین نشریات بین‏المللی

خبرگزاری فارس: مقاله ISI عضو باشگاه پژوهشگران جوان فیروزکوه در یکی از معتبرترین نشریات بین‏المللی چاپ شد.

چاپ مقاله ISI جوان فیروزکوهی در یکی از معتبرترین نشریات بین‏المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران "علی عرب" که از اعضای فعال باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه است، توانست مقاله علمی خود را در معتبرترین نشریه بین‏المللی با نمایه ISI منتشر کند.

وی در این زمینه در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در فیروزکوه اظهار کرد: این مقاله علمی تحت عنوانMaintenance scheduling incorporating dynamics of production system and real – time  information from  workstations در زمینه مهندسی صنایع چاپ شده است.

عرب که پژوهشگر، دانشجوی دکترا و عضو باشگاه پژوهشگران جوان واحد فیروزکوه است، در ادامه افزود: این مقاله در نشریه علمی بین‏المللی اینترنتی به نام Journal of Intelligent Manufacturing با نمایه ISI منتشر شده است.

عرب افزود: ضریب نفوذ این نشریه 1.081 بوده و از این نظر یکی از برترین نشریات بین‏المللی جهان به حساب می‏آید که درSpringer نیز نمایه شده است.

رئیس باشگاه پژوهشگران واحد فیروزکوه نیز در مصاحبه‏ای با خبرنگار فارس در شرق تهران گفت: در سال 90 تعداد چاپ مقالات اعضای باشگاه پژوهشگران واحد فیروزکوه در مجلات علمی و پژوهشی و ISI رشد 200 درصدی داشته است.

مهدی سالاریه افزود: این امر نشان از ارتقای سطح کیفی اعضای باشگاه پژوهشگران واحد فیروزکوه داشته است.

وی توضیح داد: در سال 91 با برنامه‏ریزی‏های انجام شده، رکورد جدیدی در چاپ و انتشار مقالات علمی در مجلات بین‏المللی داخلی و خارجی به جای خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول