اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کنگره اپتومتری خراسان خبر داد

راه‌یابی 20 مقاله علمی به دوازدهمین کنگره اپتومتری خراسان

خبرگزاری فارس: دبیر کنگره اپتومتری خراسان از راه‌یابی 20 مقاله علمی به دوازدهمین کنگره اپتومتری خراسان از سراسر کشور خبر داد.

راه‌یابی 20 مقاله علمی به دوازدهمین کنگره اپتومتری خراسان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد خبری کنگره اپتومتری خراسان، محمود اثنی‌عشری اظهار داشت: تعداد 45 مقاله علمی از متخصصانی از سراسر کشور به دبیرخانه دوازدهمین کنگره اپتومتری خراسان ارسال شد که تعداد 20 مقاله به صورت سخنرانی و 10 مقاله به صورت پوستر برای ارائه در این کنگره پذیرفته شد.

دبیر کنگره اپتومتری خراسان گفت: انجمن اپتومتری خراسان برای دوازدهمین سال متوالی، کنگره سراسری اپتومتری را در مشهد برگزار می‌کند.

وی افزود: دوازدهمین کنگره سراسری اپتومتری خراسان با محوریت بررسی مشکلات چشمی در کودکان و به مدت 3 روز در مشهد برگزار می‌شود.

اثنی‌عشری از برگزاری سمپوزیوم علمی با عنوان لنزهای تماسی و کودکان هم‌زمان با برپایی این کنگره خبر داد و گفت: برپایی 3 کارگاه علمی و تخصصی انحرافات چشمی در کودکان، بیماری‌های قدام چشم و بیماری‌های خلف‌چشم در کودکان از دیگر بخش‌های این کنگره سراسری است.

عضو هیئت مدیره انجمن اپتومتری خراسان افزود: نمایشگاهی از آخرین دستاوردهای تجهیزات چشم پزشکی و اپتومتری نیز هم‌زمان با برپایی دوازدهمین کنگره اپتومتری خراسان برگزار می‌شود.

این کنگره از سوی انجمن اپتومتری خراسان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، سازمان نظام پزشکی مشهد، انجمن چشم‌پزشکی شاخه خراسان، گروه چشم بیمارستان رضوی و تشکل‌های اپتومتری کشور برگزار می‌شود.

دوازدهمین کنگره اپتومتری خراسان 20 تا 22 اردیبهشت‌ماه 91 در ساختمان ساپکو مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول