اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خواستار شد

بازسازی مسجد تاریخی فرح‌آباد ساری

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران به تکمیل مسجد تاریخی فرح‌آباد، تسریع در ساخت پل داراب و پروژه موزه ساری تاکید کرد و گفت: توجه به زیرساخت‌ها یکی از عوامل توسعه‌یافتگی است.

بازسازی مسجد تاریخی فرح‌آباد ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدعلی اکبر طاهایی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح  پل روگذر الغدیر مرکز مازندران، مشارکت همه شهروندان را در فعالیت‌های عمرانی شهری موثر دانست و اظهار داشت: توسعه، عمران و آبادانی از محوری‌ترین وظایف کارگزاران نظام الهی و اسلامی است.

وی یادآور شد: بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی همچون پل روگذر غدیر، ولی عصر و گشایش کنارگذرهای مرکز مازندران تاثیر به‌سزایی در رفع گره‌های ترافیکی دارد.

نماینده عالی دولت در مازندران به نامگذاری پل روگذر غدیر اشاره کرد و اضافه کرد: مردم مازندران در تبعیت و پیروی از خاندان پیامبر پیشگام بودند و نخستین جایگاه تشیع، در مازندران تشکیل شد.

طاهایی با تاکید بر اینکه اجرای پروژه نیروگاه برق از زباله در مرکز مازندران تسریع یابد، خاطرنشان کرد: با تلاش نماینده‌های مرکز استان برای اجرای پروژه نیروگاه زباله سوز در سال جاری اعتبار مناسبی تخصیص یافت.

وی به تکمیل مسجد تاریخی فرح‌آباد، تسریع در ساخت پل داراب و پروژه موزه ساری تاکید کرد و گفت: توجه به زیرساخت‌های شهری یکی از عوامل مهم در توسعه‌یافتگی است.

استاندار مازندران ادامه داد: توجه به المان و مبلمان شهری به ویژه زیباسازی مرکز مازندران از مهم‌ترین مسائلی است که در صنعت توریسم اثرگذار است.

طاهایی شادابی و زیباسازی را لازمه یک زندگی شهری دانست و گفت: شهری توسعه می‌یابد که شهروندان در فعالیت‌های شهری مشارکت داشته باشند.

وی به  فعالیت شورا و شهرداری ساری در امر ساخت و سازهای پروژه‌های زیر بنایی اشاره کرد و اظهار داشت:  توسعه شهری نیازمند مشارکت همگانی است.

استاندار مازندران تعامل اعضای شورای اسلامی شهر ساری را ستودنی برشمرد و اضافه کرد: برای تسریع در روند اجرای پروژه‌های شهری باید همدلی و وحدت رویه وجود داشته باشد.

طاهایی با اشاره به اینکه توسعه و آبادانی از محوری‌ترین وظایف مسئولان در نظام اسلامی است، اذعان داشت: با توسعه راه‌های مواصلاتی استان در محورهای هراز و گدوک مسافران زیادی به استان وارد می‌شوند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول