اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند خواستار شد

ایجاد زیرساخت‏های بهتر برای شوراهای دماوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند خواستار ایجاد زیرساخت‏های بهتری برای شوراهای اسلامی شهرستان دماوند شد.

ایجاد زیرساخت‏های بهتر برای شوراهای دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی عصر امروز در نشستی که با حضور فرماندار و سایر مسئولان شهرستان دماوند برگزار شد، اظهار داشت: قرار گرفتن در هفته شوراهای اسلامی فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات این عصاره‏های مردمی است.

وی ادامه داد: موضوع شورا در دین مبین اسلام و در آیات متعدد قرآن کریم مورد توجه حق تعالی قرار گرفته است؛ از این رو باید زیرساخت‏های بهتری برای ارتقای سطح خدمات این نهاد مردمی و انقلابی فراهم ساخت.

علاءالدینی اضافه کرد: شوراها باید به عنوان چکیده‏ای از مردم با اولویت‏بندی امور مورد نظر خود در سایه حفظ وحدت و انسجام در مسیر خدمت به مردم بکوشند.

امام جمعه دماوند ضمن درخواست قبولی عزاداری‏های امت اسلامی در ایام فاطمیه از درگاه باری تعالی، روزهای آتی هفته معلم و روز کارگر را نیز به این دو قشر انقلابی و ولایی تبریک و تهنیت گفت.

وی همچنین ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اضافه کرد: توسعه فرهنگ غنی اسلامی عفاف و حجاب ضروری است.

امام جمعه دماوند همچنین ضمن تاکید بر وقت‏شناسی و لزوم برگزاری به موقع جلسات گفت: حضور به موقع در نشست‏ها خود نمونه‏ای از فرهنگ‏سازی در زمینه وقت‏شناسی است.

علاءالدینی ادامه داد: از مسئولانی که با حضور به موقع خود در نشست‏ها اسباب ایجاد این فرهنگ حسنه اسلامی را پایه‏گذاری می‏کنند، سپاسگزارم.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول