اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر خمین خبر داد

انتخاب اعضای جدید هیئت رئیسه شورای شهر خمین

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر خمین از انتخاب اعضای جدید هیئت رئیسه این شورا در سال جاری خبر داد.

انتخاب اعضای جدید هیئت رئیسه شورای شهر خمین

سید مهدی ساداتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در راستای اجرای ماده 16 قانون شوراهای اسلامی انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر خمین برگزار شد که طی آن سید مهدی ساداتی با شش رأی به عنوان رئیس شورا، سیدکاظم نصیری با شش رأی به عنوان نائب رئیس و محمدتقی زمانی با شش رأی به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر خمین در سال جاری انتخاب شدند.

وی با اشاره به اهمیت شوراهای اسلامی تصریح کرد: امروز شوراهای اسلامی از جایگاه بالایی برخوردار بوده و توانسته‌اند در راستای هم‌فکری با مسئولان شهر برای عمران و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی قدم‌های ارزشمندی بردارند.

رئیس شورای اسلامی شهر خمین بیان داشت: شورای اسلامی شهر و روستا بر اساس اصل یکصدم قانون اساسی و به منظور پیشبرد سریع برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی شهر و روستا تشکیل می‌شود.

ساداتی با بیان اینکه با گذشت چندین سال از عمر شوراهای اسلامی دستاوردهای ارزشمندی در عرصه‌های متعدد نصیب کشور شده است خاطر نشان کرد: شوراها حلقه اتصال حاکمیت و مردم هستند که با خودباوری و تکیه بر ظرفیت‌های اجتماعی می‌توانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

وی با بیان اینکه در شوراهای اسلامی اصل مهم تصمیم‌گیری بر اساس شور و مشورت است ادامه داد: شورا یک نهاد جمعى تصمیم‌گیرى مبتنى بر شیوه دموکراسى است، در چنین چارچوبى جایى براى تک روى فردگرایانه باقى نمى‌ماند، بنابراین ضرورى است آن دسته از افرادى که با نگرشی غیر از این به عضویت شوراها در آمده‌اند نگاه خویش را تغییر دهند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول