اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزیدگان جشنواره شعرخوانی در استان البرز معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز گفت: برگزیدگان جشنواره کشوری شعرخوانی معرفی شدند.

برگزیدگان جشنواره شعرخوانی در استان البرز معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، صفی‌الله رمضانخانی افزود: جشنواره شعرخوانی ویژه کشوری دهه فجر که با موضوع امام(ره) و انقلاب برگزار شد، به تازگی رسیدگی به آثار دریافتی آن انجام شد.

وی اظهار کرد: این جشنواره با هدف اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی و آشنایی هر چه بیش‌تر مربیان و اعضای کانون با دهه فجر و ارزش‌های آن و ایجاد فضای رقابت سالم بین همکاران استان‌های مختلف، برگزار شد که در بخش مربیان صاحب قلم معصومه مهری از استان چهارمحال و بختیاری مقام برتر را کسب کرد.

وی ادامه داد: در بخش شعرخوانی جشنواره نیز فاطمه آذری از استان چهارمحال و بختیاری، نورجهان پوراحمدی از استان گیلان و فرانک فروزانفر از استان البرز موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

وی گفت: هیئت داوران این جشنواره متشکل از رشید کاکاوند استاد دانشگاه و عضو کارگروه شعرخوانی و کارشناسان ادبی و فرهنگی استان البرز بود.

رمضانخانی اظهار امیدواری کرد، همواره بتوانیم با برگزاری چنین جشنواره‌هایی زمینه حضور فعال همکاران را در عرصه رقابت‌های سازنده فراهم سازیم و گام‌هایی هر چند کوچک را در راه حفظ ارزش‌های انقلاب و کمک به رشد و شکوفایی مربیان عزیز که اصلی‌ترین الگوهای کودکان ونوجوانان و تربیت‌کنندگان آینده‌سازان هستند، برداریم.

وی افزود: لوح سپاس و هدایای برگزیدگان جشنواره هم‌زمان با بزرگداشت هفته مقام معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری اهداء می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول