اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی برگزار می‌شود

مسابقات ورزشی برای کاهش طلاق

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری مسابقات ورزشی استانی، ملی و بین‌المللی با شعار تحکیم بنیان خانواده در استان خبر داد.

مسابقات ورزشی برای کاهش طلاق

خسرو قمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این مسابقات با هدف کاهش طلاق در استان و با برگزاری 12 مسابقه در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با تدوین سند جامع کاهش طلاق در استان و با اولویت شهر اراک، وظایف متعددی به اداره ورزش و جوانان استان محول شد که برگزاری این مسابقات بخشی از این وظایف است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تلاش برای تاسیس سازمان‌های مردم نهاد با موضوع تحکیم بنیان خانواده، برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی با محوریت خانواده، حمایت از محصولات فرهنگی تولید شده در حوزه خانواده، برگزاری نشست تخصصی با محوریت خانواده و تأمین کتب تخصصی مرتبط با تحکیم خانواده را از دیگر وظایف این اداره عنوان کرد.

وی ادامه داد: استفاده از سالن‌های ورزشی برای آگاه‌سازی مراجعین، ارائه خدمات مشاوره‌ای برای متقاضیان، ایجاد مرکز همسریابی، تسهیل در امر ازدواج از طریق فعال‌سازی ستاد ساماندهی امور جوانان، پیش‌بینی برگزاری برنامه آموزشی برای جوانان با همکاری سازمان‌های مردم نهاد با محوریت خانواده، تقویت شبکه فعالین ازدواج، حمایت از فعالیت‌های کانون ازدواج آسان و فعال‌سازی ستاد ساماندهی امور جوانان نیز از دیگر وظایف این اداره در این راستا است.

به گفته وی حمایت از طرح‌های سازمان‌‌های مردم نهاد با رویکرد تحکیم نهاد خانواده، تاسیس و گسترش فعالیت تشکل حامیان وصال مهر، حمایت از مؤلفین جوان از طریق خرید تألیفات آنان، برگزاری همایش یک‌روزه با محوریت خانواده، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی با شعارهای محوری خانواده و استفاده از سخنران و صاحبنظران و برگزاری همایش ویژه ورزشکاران و جوانان نخبه از دیگر برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در راستای اجرای سند جامع کاهش طلاق است.

انتهای پیام/ ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول