اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری کردستان:

الگوگیری از خانواده‌های متعالی موجب تحکیم بنیان خانواده می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با اشاره به اهمیت تحکیم بنیان خانواده در جامعه دینی و اسلامی گفت: خانواده‌ها باید برای تحکیم بنیان خود و تقویت دین‌باوری از خانواده‌های متعالی الگو بگیرند.

الگوگیری از خانواده‌های متعالی موجب تحکیم بنیان خانواده می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سهیلا نصرصادقی ظهر امروز در جلسه مشاورین و نمایندگان ادارات استان کردستان که در استانداری برگزار شد، اظهارداشت: تحکیم بنیان خانواده عامل مهمی در وجود یک جامعه سالم است و قطعا با داشتن خانواده‌های سالم جامعه‌ای رو به رشد را شاهد خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه تقویت باورهای دینی و هویت خانواده در جامعه موجب کاهش معضلات اجتماعی می‌شود، افزود: توجه به این امر باید از اولویت‌های اساسی خانواده قرار گیرد.
نصرصادقی با بیان اینکه یکی از معضلات جامعه کنونی ما مشکل طلاق است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه اخیرا شاهد کاهش آمار طلاق در استان کردستان هستیم و امیدواریم این آمار روز به روز کاهش یابد.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان یادآور شد: تلاش برای کاهش آمار طلاق نیازمند همت همگانی و فعالیت و برنامه‌ریزی بیشتر در این زمینه است و خانواده‌ها نیز باید در این راستا گام بردارند.
نصرصادقی خطاب به بانوان نماینده ادارات استان کردستان اعلام کرد: اجرای برنامه‌های مطلوب و اثر گذار و فعالیت در زمینه‌های فرهنگی با مشارکت بانوان می‌تواند تاثیر مثبتی را در حوزه تحکیم بنیان خانواده داشته باشد.
وی یادآور شد: خانواده نهاد مقدسی است که والدین در این نهاد مقدس می‌توانند با تربیت فرزندانی صالح زمینه رشد و ترقی آنها و امنیت و آرامش جامعه را فراهم کنند.
نصرصادقی تصریح کرد: امروز ما در شرایطی به سر می‌بریم که دشمنان درصدد ضربه زدن به آیین و مقدسات دینی و فرهنگی ما هستند و آنچه که می‌تواند دشمنان را ناامید و مایوس‌تر از همیشه کند افزایش باورهای دینی و اسلامی است.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان اضافه کرد: هوشیاری و آگاهی خانواده‌ها به ویژه مادران امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز است و باید بانوان جامعه ما همچون همیشه در صحنه حضور یابند و زمینه رشد و تعالی خود و اطرافیان به ویژه ترقی و توسعه جامعه را فراهم کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول