اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بانوان سنندجی انجام شد؛

برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده در سنندج

خبرگزاری فارس: با حضور جمع کثیری از بانوان سنندجی، یک دوره کارگاه آموزشی با عنوان خانواده، آسیب‌ها و تحکیم بنیان خانواده در شهرستان سنندج برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده در سنندج
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان ظهر امروز در این کارگاه آموزشی خانواده را به عنوان مهم‌ترین رکن جامعه برشمرد و اظهارداشت: پدر و مادر اصلی‌‌ترین رکن در تربیت جامعه هستند.
سهیلا نصرصادقی با اشاره به وظایف هر کدام از والدین گفت: آشنایی هر کدام از والدین با نقش‌های اصلی در خانواده و نیز درک متقابل و صحیح از نیازها و خواسته‌های همدیگر می‌تواند عاملی در راستای افزایش آرامش و امنیت در خانواده‌ها باشد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش ناگوار آمار طلاق در کردستان همسران باید نسبت به امور زندگی مشترک و تامین فضای زندگی توأم با محبت و صداقت برای تربیت سالم فرزندان تلاش کنند.
وی افزود: تربیت معنوی و صحیح فرزندان مسئله‌ای است که نباید در زندگی‌ها مورد بی‌مهری و فراموشی قرار گیرد.
مدیرکل دفتر امور بانوان و استانداری کردستان به بیان بیشترین دلایل بروز مشکلات خانوادگی در میان خانواده‌ها پرداخت و یادآور شد: امروز دشمن با جنگ نرم و سیاست ورود از طریق رسانه به نظام خانواده سعی در حریم شکنی خانواده‌ها و حرمت‌های آن و همچنین ارائه الگوی بسیار نامناسب و غلط به جوانان و به ویژه زنان و دختران دارد.
نصرصادقی بیان داشت: راه مقابله با تهاجم دشمنان آشنا ساختن اولیا و فرزندان با مفاهیم عالیه اسلامی است که در سایه چنین پناهگاهی، خانواده‌ها می‌توانند به پیشرفت و سعادت همه جانبه دست پیدا کنند.
مسئول کانون فرهنگی تبلیغی مصباح‌الهدی استان کردستان نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت احیای زنده نگه داشتن فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان وظیفه دینی و اجتماعی افزود: امروزه با وجود حربه‌های مختلف و رنگارنگ دشمن در راستای تضعیف کردن بنیان خانواده‌ها از جمله انتقال مفاهیم غیراخلاقی و غیر دینی از طریق آموزش‌های نادرست ایجاد فضای لازم برای آموزش‌های دینی به خانواده‌ها نیازی ضروری و لازم است.
ژاله حیدری مقدم تصریح کرد: برگزاری این کارگاه آموزشی نیز گامی برای تحکیم بنیان خانواده و آگاه‌سازی خانواده‌ها است و لازم است که خانواده‌ها در این کارگاه‌ها شرکت داشته باشند.
کارگاه آموزشی یاد شده در مسجد چهاریارنبی(ص) شهرستان سنندج با حضور جمع کثیری از بانوان شاغل و خانه‌دار این شهرستان برگزار شد.
در پایان مراسم کتابچه گل عفاف به بانوان شرکت کننده در این کارگاه آموزشی اهدا شد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول