اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تداوم ناکامی‌های تیم‌های قزوینی در لیگ فوتسال

خبرگزاری فارس: در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتسال دسته دوم باشگاه‌های کشور تیم‌های بیمه حدیث قزوین و باروبن بار دیگر روند نتایج ضعیف خود را در مقابل رقیبان به نمایش گذاشتند.

تداوم ناکامی‌های تیم‌های قزوینی در لیگ فوتسال

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در این مسابقات تیم باروبن که در این فصل با خرید امتیاز تیم چورک طوس مشهد برای نخستین بار در این مسابقات حضور پیدا کرده است در سالن شهید بابایی از تیم شوپی ملارد پذیرایی کرد که در پایان با ارائه یک بازی نه چندان دلچسب مقابل رقیب خود متوقف شد.

بازیکنان ذبیح‌الله حسینی گرچه در طول چهار بازی گذشته خود نشان داده‌اند از آمادگی بدنی خوبی برخوردار هستند، ولی باید به این نکته اذعان کرد که این تیم از نظر فنی خوب بسته نشده است به گونه‌ای که در زمین اثری از بازی تاکتیکی این تیم مشاهده نمی‌شود.

بازیکنان تیم باروبن با تساوی در این دیدار از 9 امتیاز خانگی خود در این فصل تنها چهار امتیاز را اندوخته دارند، اتفاقی که اگر این تیم می‌خواهد به تیم‌های بالای جدول نزدیک‌تر شود جالب نیست و کادر فنی این تیم باید به فکر نتیجه‌گیری در دیدارهای آتی این تیم در لیگ باشد.

اما در سوی دیگر تیم بیمه حدیث قزوین دومین نماینده استان در این رقابت‌ها که دومین سال حضور خود را در این مسابقات تجربه می‌کند با ارائه یک بازی ضعیف و دور از انتظار در سالن شهید بابایی با نتیجه پنج بر دو بازی را به میهمان خود تیم علیصدر همدان واگذار کرد تا این تیم با توجه به این پیروزی صدرنشینی خود را تا پایان هفته چهارم تثبیت کند.

نکته قابل تأمل تیم بیمه حدیث قزوین این است که کادر فنی این تیم در اوایل فصل با قاطعیت از صعود به لیگ برتر سخن گفته بودند، اتفاقی که در حال حاضر با بازی‌های ضعیف این تیم فاصله زیادی دارد.

شاگردان علی فرمانی برای صعود به مکان‌های بالاتر جدول، باید با رفع کردن مشکلات و نقاط ضعف خود هرچه سریع‌تر راه پیروزی بر حریفان را پیدا کنند و در دیدارهای خانگی به این راحتی امتیاز از دست ندهند.

قبول سه شکست از چهار بازی و کسب تنها سه امتیاز برای تیمی که ادعای صعود به لیگ دسته اول باشگاه‌ها کشور را یدک می‌کشد اتفاق مبارکی نیست و مسئولان این تیم قزوینی اگر می‌خواهند در دیدارهای بعدی خود امتیاز از دست ندهند باید حساب‌شده‌تر موانع موجود را از سر راه خود بردارند.

تیم‌های باروبن و بیمه حدیث قزوین در حال حاضر با کسب چهار و سه امتیاز به ترتیب عنوان‌های هفتم و هشتم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول