اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه ورزشی علیصدر همدان:

هدف ما دفاع از حیثیت فوتسال استان در کشور است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی علیصدر گفت: هدف ما دفاع از حیثیت فوتسال استان در کشور است.

هدف ما دفاع از حیثیت فوتسال استان در کشور است

عبدالرضا رضاییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تیم فوتسال علیصدر سابقه هفت ساله در فوتسال دارد، اظهار کرد: این تیم در سال 83 و 84 زیر نظر شرکت سیاحتی علیصدر در لیگ یک کشور بود اما بعد از دو سال به دلایلی به لیگ دسته دوم سقوط کرد و در دسته دوم هم ادامه نداد و تیم منحل شد.

وی افزود: در اواخر سال 87 دوباره طی تصمیم هیئت مدیره و شرکت علیصدر، تیم فوتسال شروع به فعالیت کرد که ماحصل فعالیت قهرمانی در سال 88 در استان بود و در سال 89 و 90 نیز با راهیابی به لیگ مناطق کشور تا یک هشتم نهایی مسابقات پیش رفتیم ولی قادر به صعود نشدیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی علیصدر گفت: در سال 90 بعد از یک مرحله حضور در مسابقات لیگ مناطق تبریز و حضور در بین 16 تیم با توجه به مساعدت فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال استان و پیگیری‌های مسئولان باشگاه موفق به خرید امتیاز لیگ دسته دوم به نام علیصدر شدیم که بر این اساس از لیگ مناطق انصراف داده و در لیگ دو شروع به بازی کردیم.

وی با بیان اینکه این تیم کاملاً خصوصی بوده و تمام منابع آن از شرکت سیاحتی علیصدر است، تصریح کرد: این شرکت در ورزش‌های دیگری چون کشتی و پینگ‌پنگ (که در سال 90 این تیم به لیگ برتر صعود کرد) نیز موفقیت‌هایی به دست آورده و با توجه به اینکه علیصدر یکی از سهام‌داران تله‌کابین گنجنامه است در تصمیمات هیئت مدیره ورزشی علیصدر تصمیم بر این شد که کشتی همدان را با نام تله کابین گنجنامه پشتیبانی کنیم که مقام سومی را در نخستین سال تیم‌داری کسب کردیم.

رضاییان در ارتباط با اهداف تیم فوتسال علیصدر نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال سال اول در لیگ دسته دوم است می‌خواهیم از حیثیت فوتسال استان دفاع کنیم و نیم نگاهی هم به لیگ یک داریم.

وی در پاسخ به بومی‌گرایی خاطرنشان کرد: صد درصد تیم از بازیکنان گرفته تا کادر فنی بومی هستند ما دو سال است که در مدرسه فوتسال استعدادیابی می‌کنیم که زیر نظر مرتضی عظیمی از فوتبالیست‌های به نام همدان که اخیراً طی دو سال گذشته مشغول به آموزش فوتبالیست‌های استان است و پس از معرفی ایشان و تست فنی بازیکنان جذب تیم می‌شوند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی علیصدر در ارتباط با تبلیغات افزود: با توجه به اینکه جوانان باید بتوانند از فوتسال دیدن کنند، باشگاه پنج روز قبل از هر بازی شروع به تبلیغات می‌کند که با نصب 15 بنر در نقاط مختلف شهر و با پخش تراکت و اطلاع‌رسانی صدا و سیما در زمینه تبلیغات فعالیت داشته‌ایم که فکر می‌کنم تا به اینجا موفق بوده‌ایم و هواداران خوبی را جذب کرده‌ایم که با نتایج بهتر می‌توانیم هوادار بیشتری را جذب کنیم.

وی با بیان اینکه تمام بازی‌ها و تمرینات تیم در سالن 6 هزار نفری انقلاب برگزار شده است، عنوان کرد: امیدوارم با مساعدت مدیر تربیت بدنی ادامه داشته باشد.

رضاییان درباره پرداخت کردن هزینه گفت: با توجه به اینکه علیصدر در خصوص برگزاری همایش‌های پیاده‌روی در مجتمع تفریحی عباس‌آباد و همایش‌های مختلف در سایت‌های شرکت علیصدر ما هیچ‌گونه هزینه‌ای بابت سالن پرداخت نمی‌کنیم.

وی در خصوص توقف خانگی برابر شهرداری نکاء و بازی بعدی این تیم گفت: چون بازی در شهر خودمان بود رضایت‌بخش نبود و به کم تجربگی بازیکنان دو امتیاز ارزشمند خانگی را از دست دادیم همچنین در هفته بعد باید در سالن شهید بابایی قزوین با تیم بیمه حدیث این شهر بازی کنیم که برای پیروزی به میدان می‌رویم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی علیصدر ابراز داشت: باشگاه تا به اینجا از نتایج تیم، سرمربی، اعضای کادر فنی و بازیکنان رضایت دارد اما باید تلاش بیشتری انجام دهند.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول