اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بازی ایران و کویت

مسابقات فوتسال غرب آسیا آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیات فوتسال آذربایجان غربی گفت: مسابقات فوتسال غرب آسیا با حضور پنج تیم از امروز با بازی ایران و کویت در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شد.

مسابقات فوتسال غرب آسیا آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عزیز حافظی عصر امروز در حاشیه این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این مسابقات تیم‌های ایران، فلسطین، عراق، کویت و اردن به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

وی افزود: بر اساس قرعه‌کشی این مسابقات، در روز اول رقابت‌ها و در بازی افتتاحیه تیم‌های ملی ایران و کویت به مصاف هم رفتند و در بازی دوم این روز نیز تیم‌های ملی اردن و عراق در ساعت 18 با هم روبه‌رو می‌شوند در این روز تیم فلسطین استراحت خواهد داشت.

به گفته این مسئول این مسابقات به دلیل حضور تنها پنج تیم و نبود سه تیم دیگر مسابقات به صورت دوره‌ای از فردا به مدت شش روز برگزار شده و گروهی نخواهد بود.

حافظی تصریح کرد: هشت داور مسابقات فوتسال غرب آسیا را در ارومیه سوت می‌زنند.

وی افزود: این هشت داور از کشورهای ایران، قطر، اردن، عراق و بحرین برای حضور در این مسابقات معرفی شده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: تمام داوران در ارومیه حاضر شده‌اند و تنها دو داور از امارات به دلیل کارشکنی فدراسیون فوتبال این کشور در ارومیه حاضر نشده‌اند.

وی ادامه داد: جلسه هماهنگی برای برنامه‌ریزی مناسب مسابقات برگزار می‌شود.

حافظی اظهار امیدواری کرد این مسابقات در مطلوب‌ترین وضعیت برگزار شود که این امر تا حد زیادی مورد انتظار است.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان غربی گفت: قیمت بلیت مسابقات فوتسال غرب آسیا در ارومیه 10 هزار ریال است.

حافظی اظهار داشت: مسئولان استانی به دنبال رایگان بودن تماشای این مسابقات در سالن بودند که به دلیل بعد قاره‌ای این مسابقات و نظارت کنفدراسیون فوتبال آسیا این امر غیرممکن بود.

وی اظهار امیدواری کرد با این قیمت، فوتسال دوستان هم استانی به خوبی از این مسابقات استقبال و مسئولان را نیز یاری خواهند کرد.

مسابقات فوتسال غرب آسیا امروز جمعه با حضور پنج تیم از کشورهای ایران، اردن، عراق، کویت و فلسطین در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شده و تا 13 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول