اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیم فوتسال رایان‌روش سنندج قهرمان لیگ کردستان شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت فوتبال استان کردستان گفت: تیم رایان‌روش سنندج در پایان مسابقات لیگ فوتسال استان به عنوان نخست دست یافت.

تیم فوتسال رایان‌روش سنندج قهرمان لیگ کردستان شد

رضا رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این دوره مسابقات به میزبانی دو شهرستان بیجار و قروه با شرکت 16 تیم در دو مرحله برگزار شد.

وی در ادامه افزود: مسابقات شهرستان بیجار با حضور هفت تیم پرسپولیس ماهان بیجار، اتحاد بیجار، شهرداری بیجار، حسن‌آباد، سنندج، سقز و دیواندره برگزار شد که در پایان این دوره رقابت‌ها دو تیم پرسپولیس ماهان و اتحاد بیجار به مرحله نهایی رسیدند.

دبیر هیئت فوتبال استان کردستان با بیان اینکه مسابقات برگزار شده در شهرستان قروه نیز با شرکت 9 تیم برگزار شد، اظهار داشت: این دوره رقابت‌ها با شرکت سه تیم از قروه، دو تیم از سریش‌آباد، دو تیم از سنندج و یک تیم از سقز در دو گروه چهار و پنج تیمی با همدیگر به رقابت پرداختند.

به گفته وی، در پایان این دوره رقابت‌ها نیز دو تیم هتل مژده قروه و رایان روش سنندج به مرحله نهایی راه یافتند.

رحمانی اعلام کرد: مرحله نهایی مسابقات لیگ فوتسال استان به مدت دو روز طی روزهای 31 فروردین تا 1 اردیبهشت ماه جاری در سالن استاد پژوهش سنندج برگزار شد.

دبیر هیئت فوتبال استان کردستان تصریح کرد: مرحله نهایی این دوره رقابت‌ها با حضور چهار تیم رایان روش سنندج، پرسپولیس بیجار، هتل مژده قروه و اتحاد بیجار به صورت دوره‌ای برگزار شد.

به گفته وی، در پایان این دوره رقابت‌ها دو تیم رایان روش سنندج و پرسپولیس ماهان بیجار به فینال راه یافتند که در پایان بازی به نتیجه مساوی 4 بر 4 دست یافتند و تیم رایان روش سنندج به دلیل امتیاز بالاتر به عنوان قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول