اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال حجاب قزوین:

استفاده از فرصت‌ها عامل پیروزی برابر شاهین بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال حجاب قزوین با اشاره به پیروزی تیمش مقابل تیم شاهین بندرعباس در هفته پنجم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور گفت: در این دیدار به خوبی از فرصت هایمان استفاده کردیم.

استفاده از فرصت‌ها عامل پیروزی برابر شاهین بود

آمنه محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه در این دیدار بازیکنان با تیزهوشی موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردند، اظهار کرد: خوشبختانه شاگردانم از فرصت‌های به دست آمده به بهترین شکل ممکن استفاده کردند و موفق شدند پنج بار دروازه حریفان را باز کنند.

وی با بیان اینکه این تیم در دیدارهای قبلی خود با بدشانسی چند امتیاز حساس را مقابل تیم‌های فولاد ماهان اصفهان و نیوساد گیلان از دست داد، عنوان کرد: در این بازی‌ها شاگردانم علی‌رغم اینکه خوب گل زدند، گل‌های بدی را نیز دریافت کردند.

محمودی بازی زیبای بازیکنان خود را ستودنی توصیف کرد و افزود: هر وقت بازیکنانم دقت و تمرکز خود را مقابل رقیبان بالا برده و از موقعیت‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کرده‌اند، در آن دیدار توانسته‌ایم پیروزی را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم حجاب قزوین با اشاره به اینکه پیروزی در زمین تیم شاهین بندر عباس کار راحتی نبود، یادآور شد: با توجه به اینکه تیم بندر عباسی از میزبانی و تشویق تماشاگرانش بهره می‌برد، شاگردانم با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده سه امتیاز ارزشمند بازی را که به نوعی برای ما شش امتیاز داشت از آن خود کردند.

محمودی با بیان اینکه همه تیم‌ها روی خط حمله تیم حجاب حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند، تصریح کرد: زدن 91 گل در این فصل از رقابت‌ها برای تیم ما بسیار ارزشمند است و تلاش می‌کنیم بهترین خط حمله لیگ را در پایان رقابت‌ها از آن خود کنیم.

تیم حجاب قزوین در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با کسب 32 امتیاز پس از تیم‌های فرهنگ ایثار تهران و شرکت ملی حفاری اهواز در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول