اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتسال بیمه حدیث قزوین:

اشتباهات داوری در شکست بیمه تأثیرگذار بود

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتسال بیمه حدیث قزوین با اشاره به شکست تیمش مقابل علیصدر همدان گفت: اشتباهات داوری باعث شد که در پایان بازنده این دیدار باشیم.

اشتباهات داوری در شکست بیمه تأثیرگذار بود

وحید رشوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: علی‌رغم اینکه بازیکنان تیم بیمه حدیث نمایش خوبی از خود نشان دادند متأسفانه در دقایق پایانی نیمه نخست پنالتی صد در صد ما را نگرفتند و توپ برگشتی حاصل شده از این خطا را بازیکنان تیم علیصدر وارد دروازه ما کردند.

وی با اشاره به اینکه در نیمه دوم با تلاش زیادی که بازیکنان داشتند چندین فرصت خوب گلزنی را نیز از دست دادند، عنوان کرد: متأسفانه در حالی که بازیکنان بیمه حدیث برای گلزنی جلو کشیده بودند روی ضد حمله تیم حریف غافلگیر شدیم و سه بار دیگر توپ وارد دروازه ما شد.

رشوند بیان کرد: در حالی که تا دقایق پایانی بازی با چهار گل از حریف عقب افتاده بودیم بازیکنان از نظر روانی و آمادگی بدنی تحلیل رفتند و بدین ترتیب علی‌رغم تلاش‌هایی که بازیکنان داشتند فقط توانستند یکی از گل‌های خورده در نیمه دوم را جبران کنند.

سرپرست تیم بیمه حدیث قزوین همچنین با اشاره به اینکه نتیجه شکست در این بازی برای تیم قزوینی نتیجه‌ای ضعیف قلمداد می‌شود، افزود: در دیدارهای بعدی با انگیزه‌ای که از بازیکنان بیمه حدیث سراغ دارم قطعا این نتیجه را جبران می‌کنیم.

رشوند در پایان تیم علیصدر همدان را تیمی یک‌دست و هماهنگ خطاب کرد و گفت: بازیکنان این تیم بازی روان و تاکتیکی را در زمین به نمایش می‌گذارند و صدرنشینی آنان در لیگ خود حکایت از همین امر دارد.

تیم بیمه حدیث قزوین در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتسال دسته دوم باشگاه‌های کشور با نتیجه سنگین پنج بر دو مقابل میهمان خود تیم علیصدر همدان بازی را واگذار کرد.

تیم بیمه حدیث قزوین هم‌اکنون با کسب سه امتیاز در مکان هشتم جدول دوازده تیمی گروه شمال این رقابت‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول