اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکار شاهین

حجاب به نایب قهرمانی نزدیک‌تر شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال حجاب قزوین با شکست تیم شاهین بندرعباس عنوان سومی خود را در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تثبیت کرد و با یک اختلاف امتیاز نسبت به تیم دوم به نایب قهرمانی در این مسابقات امیدوار شد.

حجاب به نایب قهرمانی نزدیک‌تر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین شاگردان آمنه محمودی در هفته پنجم این مسابقات به مصاف تیم شاهین بندر عباس رفتند که در پایان با نتیجه جالب و سنگین پنج بر یک این تیم جنوبی را شکست دادند.

بازیکنان تیم حجاب پس از یک شکست و تساوی در هفته‌های قبلی لیگ، به خوبی می‌دانستند که شکست در این مسابقه به نوعی امید این تیم قزوینی را برای نایب قهرمانی در لیگ برتر کاملا ناامید می‌کند، بدین ترتیب آنها با تمام توان و قدرت خود گام به این مسابقه گذاشتند و در پایان مزد بازی زیبای خود را گرفتند.

شاگردان آمنه محمودی با پنج گلی که در این دیدار به ثمر رساندند به نوعی برای دیگر تیم‌ها نیز زنگ خطر را به صدا درآوردند تا با 91 گل زده در کوران این فصل از رقابت‌ها زنگ خطر را برای تیم شرکت ملی حفاری اهواز که در حال حاضر عنوان دومی لیگ را در اختیار دارد به صدا در آورند.

به هر حال شاگردان محمودی برای کسب عنوان نایب قهرمانی دو هفته دیگر در سالن شهید بابایی قزوین به مصاف تیم حفاری اهواز می‌روند و در صورت کسب پیروزی مقابل این تیم اهوازی تا حدود زیادی به نایب قهرمانی در این فصل امیدوار می‌شوند.

البته بازیکنان تیم حجاب در بازی رفت در اهواز با یک گل این تیم را شکست داده‌اند و در بازی برگشت با امیدواری بیشتری به مصاف این تیم اهوازی که از نظر مالی شرایط بهتری را نسبت به آنها دارد، می‌روند.

تیم حجاب قزوین با پیروزی در دیدار امروز با کسب 32 امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت و تیم شرکت حفاری اهواز با کسب 33 امتیاز عنوان دومی جدول را در اختیار دارد.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول