اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی:

سامانه کلرزن مایع هوشمند در غرق‌آ‌باد راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از نصب و راه‌اندازی سامانه کلرزن مایع هوشمند بر روی تاسیسات آب شهر غرق‌آ‌باد خبر داد.

سامانه کلرزن مایع هوشمند در غرق‌آ‌باد راه‌اندازی شد

بهمن آنالویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به منظور بهبود وضعیت تاسیسات و همچنین افزایش ایمنی در سامانه کلرزنی تاسیسات آب شهر غرق‌آباد سامانه کلرزن مایع هوشمند به روش آب ژاول با اعتباری بالغ بر 100 میلیون ریال بر روی تاسیسات آب این شهر نصب شد.

وی با اشاره به لزوم استفاده از کلر در دو بخش تامین و توزیع آب سالم و بهداشتی گفت: با هدف بهبود وضعیت موجود تاسیسات و همچنین کنترل تاسیسات آب‌رسانی شهر غرق‌آباد به خصوص در فصل سرد سال نسبت به تعویض تاسیسات گندزدایی آب شهر غرق‌آ‌باد از کلرزن گازی به کلرزن مایع اقدام شده است.

آنالویی بیان داشت: همچنین تاسیسات آبرسانی به شهر غرق‌آباد مجهز به سامانه تله متری شده است و با نصب و اجرای سامانه تله متری یا کنترل از راه دور می‌توانیم بر عملیات گندزدایی، انتقال، ذخیره و توزیع آب شهر مدیریت کامل داشته باشیم.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول