اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت بزرگداشت ارتحال امام‌ خمینی (ره) صورت می‌گیرد

برگزاری 23 مراسم بزرگداشت امام (ره) در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت بزرگداشت ارتحال امام‌ خمینی (ره) 23 مراسم در 23 نقطه این استان برگزار می‌شود.

برگزاری 23 مراسم بزرگداشت امام (ره) در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی شنبه شب در نخستین نشست ستاد ارتحال امام‌ خمینی (ره) اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت بیست‌ و سومین سال درگذشت امام ‌خمینی (ره) 23 برنامه در 23 نقطه این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: سخنرانان این مراسم‌ 12 دیدگاه از مهم‌ترین دیدگاه‌های امام (ره) را برای مردم تشریح می‌کنند.

گرجی بیان کرد: حفظ نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، حفظ وحدت و استکبارستیزی از جمله مهم‌ترین دیدگاه‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در 14 خرداد ماه جاری در مرکز استان تجمع پرشور مردم از ساعت 11 صبح در مصلای بزرگ امام ‌خمینی (ره) شهرکرد به سخنرانی بختیاری وزیر دادگستری آغاز می‌شود.

گرجی ادامه داد: شب 14 خرداد در سه مسجد شهرکرد مراسمی به مناسبت بزرگداشت بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در پنج سال گذشته هیچ اعتباری برای مراسم‌های مرکز استان در نظر گرفته نشده که باید در اعتبارات سال جاری این امر در نظر گرفته شود.

گرجی با بیان اینکه در سال جاری 11 هزار زائر از استان چهارمحال و بختیاری به مرقد امام ‌خمینی (ره) اعزام می‌شود، تاکید کرد: تعدادی محصولات فرهنگی تهیه شده که در مسیر در اختیار زائران قرار داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روحیه مبارزه و جهادی امام‌ خمینی (ره) در راه خدا ریـشـه در بینـش اعـتـقـادى و تربیت و محیط خانوادگى و شرایط سـیـاسى و اجتماعى طـول دوران زندگى آن حضرت داشـتـه است که ما باید تمام این موارد را برای زائران و مردم استان چهارمحال و بختیاری بیشتر از گذشته تشریح کنیم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول