اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته معلم در چهارمحال و بختیاری صورت می‌گیرد

اجرای 20 عنوان برنامه از سوی ناحیه مقاومت عشایری

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت عشایری چهارمحال و بختیاری از اجرای بیش از 20 عنوان برنامه از سوی این ناحیه به مناسبت هفته معلم خبر داد.

اجرای 20 عنوان برنامه از سوی ناحیه مقاومت عشایری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالمجید کریمی عصر امروز در جمع پاسداران ناحیه مقاومت عشایری این استان به برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی این ناحیه اشاره کرد و اظهار داشت: این ناحیه با اجرای بیش از 20 عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم را گرامی می‌دارد.

وی افزود: دوازدهم اردیبهشت مصادف با سی و سومین سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری فرصتی مناسب برای ترویج اندیشه اسلامی توجه بیش از پیش به فعالیت‌های معرفتی، اعتقادی و سیاسی است.

کریمی با اشاره به جایگاه والای تعلیم و تربیت در دین اسلام، تصریح کرد: شناسایی و تجلیل از جهادگران عرصه تعلیم و تربیت در هفته معلم سبب می‌شود فضای عمومی جامعه به سمت اندیشه‌های تربیتی و دینی استاد مطهری سوق داده شود.

وی به جایگاه والای شهید مطهری در عرصه تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: استاد مطهری یکی از بارزترین و موفق‌ترین شخصیت‌های دینی به شمار می‌آید که از انحرافات و کج‌اندیشی‌هایی که به نام دین مطرح می‌شد به هیچ وجه چشم‌پوشی نمی‌کرد.

کریمی افزود: همه فعالیت‌های شهید مطهری اعم از تالیفات، سخنرانی‌ها و اقدامات اجتماعی ایشان در جهت شناخت آسیب‌هایی بود که به دین و دین‌داری وارد می شد که باید به این نکته توجه  ویژه‌ای کرد و راه ایشان را به درستی ادامه داد.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در ناحیه مقاومت عشایری چهارمحال و بختیاری تشکیل حلقه‌های تربیتی صالحین را از مهمترین برنامه‌های این ناحیه در هفته معلم اعلام کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب، دیدار با علما و ائمه جماعات، برگزاری مراسم صبحگاه و تجلیل از مقام معلم و مربیان عقیدتی از دیگر این برنامه‌هاست.

کریمی ادامه داد: برپایی محافل نورانی انس با قرآن کریم، برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مطهری، مسابقه کتابخوانی، برپایی نشست‌های فرهنگی و پیاده‌روی عمومی ویژه کارکنان وظیفه و کادر ناحیه عشایری از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این هفته است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول