اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لردگان:

آثار شهید مطهری پاسخگوی معضلات عصرکنونی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه لردگان گفت: آثار شهید مطهری به دلیل بهره‌گیری کامل از شریعت اسلامی بهترین منبع برای پاسخگویی به معضلات عصرکنونی است.

آثار شهید مطهری پاسخگوی معضلات عصرکنونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام حسن انصاری بعدازظهر امروز در جمع پاسداران سپاه ناحیه لردگان با گرامیداشت هفته معلم به جایگاه شهید مرتضی مطهری اشاره کرد و اظهار داشت: استاد شهید مرتضی مطهری(ره) یکی از بارزترین، موفق‌ترین و پیشروترین متفکران اسلامی در عصر جدید است که در گستردگی فکر، درک زمان، شناخت مسائل فکری، توجه به واقعیات و آشنایی با مبانی دینی سرآمد هم‌عصران خویش بود.

وی با بیان اینکه خدمات ارزشمند شهید مطهری بر هیچ‌کس پوشیده نیست، افزود: شهید مطهری با تسلط کاملی که بر شریعت اسلامی و اصول حاکم بر آن داشت، توانست ایمان دینی را به گونه‌ای ارائه دهد که از هر جهت پاسخگوی معضلات بشر عصر کنونی باشد.

انصاری ادامه داد: شهید مطهری بسیاری از شبهات اسلامی و اعتقادی را با روشنگری و تالیف کتاب از میان برد و بر این اساس حق بزرگی بر مسلمانان به‌ویژه نسل انقلاب دارد و به حقیقت، الگویی وارسته و موفق برای نسل جستجوگر عصر فعلی است.

امام جمعه لردگان در ادامه با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، اظهار داشت: گره زدن اصول دین به قلب‌ها و نهادینه‌کردن آن، کار عقیدتی سیاسی است و این وظیفه با نشر فرهنگی ممکن می‌شود.

انصاری افزود: سپاه یکی از نهادهای فرهنگی است که در این زمینه پیشرفت‌های چشمگیری داشته و خدمات بسیاری را به افراد ارائه داده است.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) ایجاد شد و در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب با حضور جوانان غیور انقلابی و پیروان صدیق ولایت‌فقیه این نهاد مقدس کار خود را آغاز کرد.

امام جمعه لردگان خاطرنشان کرد: سپاه از آغاز تشکیل تاکنون توانسته با مجموعه اقدامات بی‌نظیر خود استکبار جهانی را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارد و عزت و افتخار ایران اسلامی را به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول