اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

تاخیر در ساخت زندان آمل پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: تعلل و تاخیر در ساخت و تهیه زمین مورد نیاز زندان آمل را پذیرا نیستیم.

تاخیر در ساخت زندان آمل پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، صبح امروز معاون عمرانی استاندار مازندران، مدیرکل زندان‌های استان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران و نمایندگان دیگر اداره‌های کل استان از وضعیت کنونی زندان آمل بازدید کردند.

معاون عمرانی استاندار مازندران در نشست تصمیماتی انتقال ساختمان زندان آمل به خارج محدوده شهری خواستار آغاز به کار روند اجرایی ساختمان جدید زندان آمل شد.

سیدعیسی هاشمی حیدری افزود: بسیاری از این زندانی‌ها افراد با آبرویی هستند که به خاطر لغزشی کوچک پای‌شان به این مکان باز شد.

هاشمی با اعلام اینکه باید زندان آمل که در مرکزی‌ترین نقطه شهر قرار دارد به خارج آن انتقال داده شود، بیان داشت: تعلل و تاخیر در ساخت و تهیه زمین مورد نیاز آن را به هیچ وجه پذیرا نیستیم.

معاون عمرانی استاندار مازندران بیان داشت: باید همه دستگاه‌ها همگام با هم حرکت کنند و همکاری نکردن نهاد و یا اداره‌ای را نمی‌پذیریم.

این مسئول با اعلام اینکه باید در 1.5 سال آینده کار زندان آمل به پایان برسد، گفت: اعتبار خوبی برای این پروژه تعریف شده و برآورد بودجه آن به حدود 2 میلیارد تومان رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه پنج هکتار زمین برای زندان آمل تهیه شده، یادآور شد: مسئولیت تامین امنیت را فرماندار برعهده دارد و اگر معارضی در این بین وجود دارد منابع طبیعی حق و حقوق قانونی آن را بپردازد، ولی اگر برخلاف قانون کارشکنی می‌کند باید با آن برخورد شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به بیانات امام علی(ع) متذکر شد: آن حضرت می‌فرمایند که باید خود را با کمترین افراد جامعه مقایسه کنیم و در مسئولیت خود با این رویکرد وارد شوید.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول