اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج کارگری، نماد ایمان و عقیده/3

دوست‌زاده: اسلامی کردن محیط‌های صنعتی هدف امروز است

خبرگزاری فارس: کارگر مبتکر و نخبه علمی بسیج کارگری سمنان گفت: مهم‏ترین هدف بسیج کارگری، کمک به دولت برای اسلامی کردن محیط‌‏های صنعتی و کاری کشور است.

دوست‌زاده: اسلامی کردن محیط‌های صنعتی هدف امروز است

ابراهیم دوست‌زاده که امروز به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و روز بسیج کارگری در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان شرکت کرده بود، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه شهدای جامعه کارگری افزود: روز جهانی کارگر همه ساله فرصت مغتنمی است که دولت بیش‌تر و عمیق‏تر به اهمیت جایگاه و نقش کارگران در اقتصاد کشور توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه بسیج باید در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها میدان‌داری کند، افزود: در این راه بسیج کارگری که بخش کوچکی از خانواده عظیم بسیج است، نیز مأموریت تحقق منویات ولی‏فقیه را برعهده دارد.

این کارگر مبتکر و نخبه علمی بسیج کارگری سمنان ادامه داد: کارگران بسیجی باید فرمایشات مقام معظم رهبری را آویزه گوش خود کرده و در راستای سند چشم‌انداز و برای دست‌یابی به جهش صنعتی و ارتقای سطح کیفی محصولات داخلی در رقابت با محصولات خارجی با استفاده از هوش و استعداد گام بردارند.

دوست‌زاده بیان کرد: کارگران بسیجی مانند گذشته در برابر تمام تهدیدات داخلی و خارجی می‌ایستند و تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما کارگران بسیجی در همه زمینه‌ها باید به فکر و اندیشه و توانایی‏های خود متکی باشیم و آن را در عرصه‌های مختلف جامعه به کار گیریم.

این کارگر مبتکر و نخبه علمی بسیج کارگری سمنان تصریح کرد: ما باید در جهت رشد و قوام صنعت داخلی با ارتقای کیفیت محصولات داخلی گام برداشته و از مسئولان بازرگانی تقاضا داریم که از واردات بی‏رویه کالاهای خارجی جلوگیری کنند.

دوست‌زاده گفت: مسئولان می‌توانند با ترسیم نقشه و تعیین شاخص‌ها، برای رفع مشکلات کارگران گام‌های مؤثری بردارند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سال جدید به نام "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نام‌گذاری شده است، انتظار می‌رود که در عرصه کار و کارگری گام‌های مؤثری برداشته شود تا شعار امسال در عرصه کار و کارگری عملی شود.

این کارگر مبتکر و نخبه علمی بیان کرد: فرهنگ‏سازی در خصوص کالای ایرانی باید صورت گیرد، امری که هم بر دوش دولت، سازمان و نهاد مختلف فرهنگی است و مهم‌تر از آن برعهده سازمان‌های مردم‌نهاد، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌هاست.

دوست‌زاده گفت: باید تولید ثروت حلال به عنوان یک ارزش در جامعه نهادینه شود و در کنار آن تولید ثروت‌های کاذب از طریق دلالی به امری مذموم در میان آحاد جامعه مبدل شود و همچنین باید مصرف کالای داخلی تبدیل به ارزش شود.

ابراهیم دوست‏زاده، از مبتکران و نخبگان کارگری استان است و تاکنون بیش از 50 ابتکار و اختراع در حوزه مکانیک و انواع سنسورهای خودرو را به ثبت رسانده است.

مدیر کارخانه سامفر در توصیف وی می‏گوید: اگر در تأمین ابزار صنعتی کارخانه دچار مشکل شویم، این نخبه و مبتکر جامعه کارگری در زمان اندکی با ساخت داخلی این ابزار، مشکلات را رفع می‏کند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول