اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی:

استان مرکزی آماده برگزاری دور دوم انتخابات است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: مشکلی در برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان وجود ندارد و این حوزه از هر نظر آماده برگزاری انتخابات است.

استان مرکزی آماده برگزاری دور دوم انتخابات است

ابوالقاسم نصراللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از آنجا که نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در انتخابات 12 اسفند حائز 25 درصد از آرا نشدند، انتخابات برای تعیین نماینده در این حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد که خوشبختانه تمامی شرایط برای برگزاری دومین دور انتخابات فراهم شده و مشکلی در این حوزه انتخابیه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم همیشه در صحنه این استان بیش از 65 درصد مشارکت داشتند که امید می‌رود در دور دوم انتخابات مردم شهرهای تفرش، آشتیان و فراهان همچون دور اول حضوری پررنگ در این انتخابات داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به اینکه دو نامزد انتخاباتی در جمعه هفته آینده برای نشستن بر صندلی مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند اظهار کرد: تبلیغات انتخابات از پنج‌شنبه هفته گذشته همزمان با سراسر کشور در این حوزه انتخابیه آغاز شد که خوشبختانه تا امروز گزارش تخلفاتی ارسال نشده است.

نصراللهی از برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیکی خبر داد و خاطر نشان کرد: اقدامات لازم برای آموزش مردم، مجریان و ناظران انجام شده و مشکلی در برگزاری الکترونیکی این مرحله از انتخابات وجود ندارد.

وی ادامه داد: انتخابات تمام الکترونیکی به صورت آزمایشی طی چند مرحله در نماز جمعه با حضور مردم و بدون کوچک‌ترین مشکلی برگزار شد که با موفقیت خوبی همراه بود.

استان مرکزی در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارای شش حوزه انتخابیه با هفت نماینده است.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول