اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

یک هزار و 500 نفر مرحله دوم انتخابات را اجرا می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل و رئیس حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: در مرحله دوم انتخابات یک هزار و 500 نفر عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و نیروهای انتظامی و امنیتی کار برگزاری سالم انتخابات را عهده‌دار هستند.

یک هزار و 500 نفر مرحله دوم انتخابات را اجرا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری عصر امروز در نشست مشترک با عوامل انتخابات و مجریان در اردبیل اظهار داشت: در مرحله دوم انتخابات به مانند مرحله اول در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین با به کارگیری افراد زبده و دارای تجربه فراوان در انتخابات سعی داریم یک انتخابات شکوهمند و با آبرو را برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: برای مرحله دوم انتخابات در مجموع 429 شعبه شهری و روستایی برای اخذ آرای مردم در نظر گرفته شده است.

اکبری خاطر نشان کرد: از این تعداد شعبه اخذ رأی 220 شعبه شهری و 209 شعبه نیز روستایی می‌باشد که 15 اردیبهشت ماه کار جمع‌آوری و اخذ آرای مردم را انجام می‌دهند.

این مسئول از آغاز رسمی تبلیغات دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات از ساعت هشت صبح امروز خبر داد و اضافه کرد: این تبلیغات به مدت یک هفته و تا ساعت هشت صبح روز 14 اردیبهشت ادامه دارد و دو کاندیدای راه یافته به این مرحله باید به ارایه توانمندی‌ها و دیدگاه‌های خود برای حضور موفق در مجلس تلاش کنند.

وی روز 15 اردیبهشت ماه را روز تعیین تکلیف هفتمین کرسی استان در مجلس نهم برشمرد و ادامه داد: در این حوزه انتخابیه دو نماینده با رأی مردم در مرحله اول انتخاب شدند و تکلیف نماینده سوم نیز روز 15 اردیبهشت ماه معلوم و مشخص می‌شود.

به گزارش فارس، فرماندار اردبیل در ادامه سخنان خود بیان کرد: ما از دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم خواسته‌ایم با رعایت قانون انتخابات و همچنین تبلیغات در مهلت مقرر به این کار دست بزنند و از هرگونه تخریب و تهمت‌زنی پرهیز کنند.

اکبری در ادامه سخنان خود با یادآوری این‌که در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین 24 مورد سخنرانی پیش‌بینی شده است، گفت: این سخنرانی‌ها در 12 نقطه از شهرها و بخش‌های استان انجام می‌شود و در تلاش هستیم این امر در یک فضای آرام و کم تنش انجام شده تا مردم به صورت رودررو و چهره به چهره با برنامه‌ها و اهداف کاندیداها آشنا شوند.

وی با اعلام این‌که در مرحله اول انتخابات نیز 360 مورد سخنرانی کاندیداها به طور رسمی و در محافل و مجالس مدیریت شد، افزود: کاندیداها به مدت شش روز و هر کدام 45 دقیقه در محل‌های تعیین شده به بیان نقطه نظرات و ارتباط چهره به چهره با مردم پرداخته و سخنرانی انجام دادند.

اکبری حضور گسترده مردم را در پای صندوق‌های رأی به مانند مرحله اول ضروری و حائز اهمیت توصیف کرد و اظهار داشت: مردم بار دیگر 15 اردیبهشت ماه نشان می‌‌دهند که اهداف و مقاصد دشمن در رخنه به نظام اسلامی ما پوچ و بی‌ثمر است.

وی حضور مردم را در دور اول کم نظیر و در ادوار گذشته انتخابات مجلس بی‌نظیر توصیف کرد و ادامه داد: مشارکت 70 درصدی مرحله اول رکوردی بود که در مرحله دوم بالاتر از آن تثبیت شده و بار دیگر به دنیا ثابت می‌کنیم که دموکراسی حقیقی در این کشور ماندگار است.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول