اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تفرش خبر داد

آغاز تبلیغات انتخابات دور دوم مجلس در تفرش

خبرگزاری فارس: فرماندار تفرش از آغاز رسمی تبلیغات انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان از امروز خبر داد.

آغاز تبلیغات انتخابات دور دوم مجلس در تفرش

اصغر عالیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: تبلیغات رسمی دور دوم انتخابات در این حوزه انتخابیه همزمان با سراسر کشور از ساعت 8 صبح امروز آغاز شد.

وی با بیان اینکه دو نفر از نامزدهای نهمین دوره  انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان به مرحله بعدی انتخابات راه یافتند تصریح کرد: این افراد از امروز تا 14 اردیبهشت ماه فرصت دارند برنامه‌های خود را به شهروندان ارائه دهند.

فرماندار تفرش با تاکید بر اینکه اهمیت دور دوم انتخابات کمتر از دور اول نیست بیان داشت: از نامزدها انتظار می‌رود همانند دور اول از هرگونه بداخلاقی خودداری کرده و حرمت یکدیگر را نگاه دارند.

عالیخانی گفت: با تدابیر اندیشیده شده این مرحله از انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود که اقدامات لازم در این زمینه به عمل آمده است و خوشبختانه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در این مرحله از انتخابات خاطر نشان کرد: مردم باید همانگونه که در دور اول انتخابات در 12 اسفند مشارکت جدی داشته و عزت و افتخار را برای ایران به ارمغان آوردند، در این دوره از انتخابات نیز حضوری گسترده داشته و سبب یأس و ناامیدی دشمنان شوند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول