اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس خبر داد

آغاز فعالیت 24ساعته رادیو فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز فارس گفت: امروز فعالیت 24 ساعته رادیو فارس به عنوان نخستین شبکه استانی تمام وقت در کشور کلید می‌‌خورد.

آغاز فعالیت 24ساعته رادیو فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدباقر کشفی بعد از ظهر امروز در مراسم شروع فعالیت 24 ساعته رادیو فارس اظهار داشت: شبکه رادیویی فارس بعد از چند ماه کار آزمایشی، امروز به طور رسمی 24 ساعته می‌شود که نخستین شبکه رادیویی استانی 24 ساعته در کشور است.

وی همچنین با بیان اینکه ما در این استان نخستین مجموعه لبیک‌گوی ندای رهبری در سال 91 هستیم گفت: علاوه بر افزایش ساعت کار رادیو، تغییراتی نیز در اجرای برنامه‌های آن داده‌ایم که مدتی است آزمایشی صورت گرفته و با توجه به نظرسنجی‌ها آن‌ را ادامه می‌دهیم.

کشفی اضافه کرد: ساختار رادیو فارس 70 ساله است که به شیوه سنتی صورت می‌‌گرفت و به نظر می‌رسید باید تغییر کند و فارس این فرصت را برای هنرمندان با برنامه‌ریزی جدید ایجاد کرد.

در ادامه این مراسم استاندار فارس اظهار داشت: تطبیق انتظارات مردم با واقعیات و روشن کردن و تبیین کارهای مجریان سه قوه از مهم‌ترین وظایف صدا و سیما است.

حسین صادق عابدین افزود: اطلاع رسانی، روشنگری و تبیین کارهای مجریان در هر سه قوه، یکی از وظایف مهم صدا وسیما است که با پیدا کردن راهکار در شرایط ویژه می‌تواند مجریان کشور را در حل مسائل یاری کند.

وی یکی از ضرورت‌های کار هر مدیر را گزارش‌دهی به مردم دانست و اضافه کرد: گاهی نداشتن اطلاعات کافی توسط مردم، مشکل‌ساز شده است و اگر واقعیات را کنار یکدیگر بگذاریم، مشخص می‌شود تا چه اندازه این انتظارات را می‌توان برآورده کرد.

صادق عابدین خاطرنشان کرد: گزارش‌دهی به مردم و تنظیم انتظارات آنان از مسؤلان از وظایف خطیر صدا و سیما است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول