اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز شهادت زهرای مرضیه(س)

بانوی بهشت از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر رادیو معارف از پخش برنامه بانوی بهشت از این رسانه در روز شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد.

بانوی بهشت از رادیو معارف پخش می‌شود

محمد لطفی‌نیاسر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: شب شهادت، ویژه برنامه زنده غریبانه از ساعت 21 و 15 دقیقه پس از اخبار معارف به سمع شنوندگان خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: در این برنامه ضمن طرح شبهاتی که در زمینه حضرت زهرا(س) در ماهواره‌ها در برخی از سایت‌های اینترنتی تبیین می‌شود، کارشناسان به بررسی این موضوعات می‌پردازند.

مدیر رادیو معارف از پخش ویژه برنامه بانوی بهشت در روز شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد و افزود: این ویژه برنامه پس از خبر سراسری ساعت 8 پخش می‌شود.

وی عنوان داشت: نقش سیاسی اجتماعی حضرت زهرا(س) در دفاع از اصل ولایت و عملکرد خواص در دوران حضرت زهرا(س) در این برنامه بررسی می‌‌شود.

لطفی‌نیاسر خاطر نشان کرد: همچنین در این برنامه نقش خواص بررسی می‌شود تا مخاطبان متوجه شوند خواص چگونه عمل کردند و به چه سرنوشتی گرفتار شدند.

وی با اشاره به برنامه چراغ مطالعه گفت: این برنامه به معرفی کتاب‌ می‌پردازد که در ایام فاطمیه کتاب‌هایی در زمینه حضرت فاطمه زهرا(س) در این برنامه معرفی می‌شود.

مدیر رادیو معارف خاطر نشان کرد: «در آستانه بندگی» از دیگر برنامه‌های تولیدی رادیو معارف بوده که شامل سیره و کلمات حضرت زهرا(س) است که پخش آن از فاطمیه اول آغاز شده و تا پایان فاطمیه دوم ادامه دارد.

وی با اشاره به رویکرد برنامه‌های ایام فاطمیه بیان داشت: در برنامه‌های این ایام به شبهاتی که در بخش‌های مختلف درباره حرکت حضرت زهرا(س) وجود داشته، پرداخته و سند تاریخی در زمینه مطالب حضرت زهرا(س) ارائه می‌شود.

لطفی‌نیاسر یادآور شد: طرح تاریخ حضرت صدیقه طاهره(س) یکی از مواردی بوده که در برنامه‌ها لحاظ شده و کارشناسان به تحلیل حوادث تاریخی دوران آن حضرت در فاطمیه اول پرداختند و در فاطمیه دوم کلمات مستقیم و سخنان گوهر بار حضرت فاطمه زهرا(س) فارغ از تحلیل‌ها تبیین می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول